کد خبر : 1609464 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 14:57 | 40.8K بازدید | 0 دیدگاه

حمله عجیب کاپیتان چلسی به ساری

گری کیهیل، مدافع باتجربه چلسی، که در این فصل جایگاهش را در ترکیب اصلی این تیم از دست داد، به شدت به مائوریتزیو ساری، سرمربی تیمش حمله کرد.

حمله عجیب کاپیتان چلسی به ساری

به گزارش "ورزش سه"، کیهیل که در طول 7 فصل حضور در استمفورد بریج، دو قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در چمپیونزلیگ و یک قهرمانی در لیگ اروپا به دست آورد، در این فصل جایی در ترکیب آبی ها نداشت و قصد دارد با پایان قراردادش در این تابستان، از این باشگاه جدا شود.

او که در این فصل تنها 21 دقیقه در لیگ برتر بازی کرد به تلگراف گفت:" این فصل برای من شخصا وحشتناک بود. وقتی از چلسی جدا شوم، این فصل را کاملا پاک می کنم. آخرین خاطره من، فینال فصل قبل جام حذفی خواهد بود.

فصل بسیار سختی بود. من در طول 6 فصل گذشته، به طور مرتب بازی می کردم و با چلسی به همه جام ها رسیدم بنابراین تماشای بازی ها از روی سکوها، چیزی نبود که انتظارش را داشته باشم.

 

1145736

 

می دانم همه اعضای باشگاه تلاش می کنند و من رابطه خیلی خوبی با همه بازیکنان و کادر فنی دارم اما تا به حال از هیچ یک از این روابط استفاده نکردم.

وقتی شما از بازیکنی برای دو، سه، چهار بازی استفاده نمی کنید، لازم نیست توضیحی به او بدهیم اما وقتی برای هشت یا 9 بازی از او استفاده نمی کنید، آنوقت باید شرایط را برایش توضیح بدهید. اینکه چه اتفاقی دارد رخ می دهد؟ اما سرمربی این کار را انجام نداد.

من نه فقط در مورد خودم، که چنین اتفاقی را برای چندین بازیکن که با چلسی به قهرمانی رسیدند، دیدم و این درست نبود. برای من بسیار دشوار است به کسی که به بعضی از ما که با باشگاه به قهرمانی های مختلف رسیدیم، احترام نگذاشته، احترام بگذارم."

دیدگاه‌ها