کد خبر : 1613062 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 15:08 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

نقش جهان آماده میزبانی از پرسپولیس می‌شود (عکس)

مسئولین استان اصفهان امروز از ورزشگاه نقش جهان بازدید کردند تا الزامات مورد نیاز برای برگزاری هر چه بهتر بازی را در نظر بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان هشتم خردادماه و در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی کشور میزبان پرسپولیس خواهد شد؛ دیداری که البته طی روزهای اخیر حواشی زیادی پیرامون آن وجود داشته و در آخرین اظهار نظر اعلام کرده که در صورت رعایت نشدن قانون 10/90 برای استقرار هواداران دو تیم، از بازی انصراف خواهد داد و همچنین تاکید کرده که مسئولین استان اصفهان هم مخالف برگزاری بازی با حضور 50/50 هواداران دو تیم هستند.


حیدر بهاورند رئیس سازمان لیگ هم روز گذشته در این رابطه صحبت کرد و گفت اگر سپاهانی ها قصد کناره گیری دارند، به صورت رسمی درخواست خود را اعلام کنند.


علیرغم اینکه سپاهان موضوع گیری تازه ای در مورد جام حذفی نداشته، امروز مسئولین امنیتی و اجرایی استان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان حاضر شدند تا شرایط را برای بهتر برگزلار شدن دیدار نیمه نهایی بررسی کنند.


در این بازدید سرهنگ امجدیان فرمانده یگان ویژه اصفهان, دبیرهیات فوتبال استان اصفهان, نماینده اداره ورزش وجوانان و دیگرمسئولین حضور داشتند.


در صورتی که سازمان لیگ بر اجرای قانون تاکید داشته باشد، بی شک مسئولین امنیتی برگزاری مسابقه با دشواری های بیشتری جهت مدیریت هواداران روبرو خواهند بود.

 

آمادسازی ورزشگاه نقش جهان برای جام حذفی

 

آماده سازی ورزشگاه نقش جهان برای میزبانی پرسپولیس

دیدگاه‌ها