کد خبر : 1613538 | 03 خرداد 1398 ساعت 11:05 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

تشویق رئال به حفظ استعداد استثنایی نروژی

دیک ادووکات، مربی کارکشته هلندی می‌گوید مارتین اودگارد، وینگر رئال که به صورت قرضی در ویتسه آرنهایم هلند بازی می‌کند چنان استعداد ناب خدادادی‌ دارد که به معجزه شبیه است.

تشویق رئال به حفظ استعداد استثنایی نروژی

به گزارش "ورزش سه"، مارتین اودگارد، وینگر 20ساله باشگاه رئال مادرید که امسال به صورت قرضی در ویتسه آرنهایم هلند بازی کرده با پیراهن این تیم فصل درخشانی را پشت سر گذاشته. اودگارد در لیگ هلند برای ویتسه 11 گل به ثمر رسانده و در 37 بازی 12 پاس گل داده است. ویتسه آرنهایم این هفته برای کسب سهمیه لیگ اروپا، گورینگن را شکست داد تا در آخرین بازی به مصاف اوترخت، تیم دیک ادووکات برود.

 

1378863

 

اودگارد در شانزده سالگی درحالی به رئال مادرید پیوست که تعداد زیادی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی خواهان به خدمت گرفتن این استعداد ناب بودند. اما در رئال اوضاع برای اودگارد چندان خوب پیش نرفته و او فصل پیشین را برای دومین بار به عنوان بازیکن قرضی در تیمی از لیگ هلند بازی کرد.

 

اودگارد در تابستان پیش رو به مادرید برخواهد گشت تا آینده‌اش مشخص شود و انتظار می‌رود غول سفیدپوش پایتخت اسپانیا به دلیل درخشش بی‌نظیر اودگارد در فصل جاری، او را در مادرید نگه دارد.

 

1038881

 

دیک ادووکات، سرمربی سابق تیمهای ملی هلند و روسیه درباره اودگارد گفت:" او یک استعداد استثنایی است. چرا حکیم زیاش اینقدر خوب است؟ چون استعداد ناب خدادادی دارد. مارتین ادوگارد هم دقیقاً همینطور است".

 

ادووکات در ادامه گفت:" اودگارد 20 تا 25 میلیون یورو در بازار ارزش دارد. درحالیکه کل باشگاه ویتسه آرنهایم اینقدر نمی‌ارزد. من از تماشای بازی‌های اودگارد واقعا لذت می‌برم. بعضی وقتها می‌گویم، نه دیگر در این موقعیت موفق نمی‌شود ولی او ناگهان تکنیک خارق‌العاده‌اش را نشان می‌دهد و همه را شگفت‌زده می‌کند. او از آن بازیکنها است که می‌تواند یک‌تنه نتیجه بازی را برای تیمش برگرداند".

 

 

دیدگاه‌ها