کد خبر : 1612261 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 10:20 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: حالا وقت آن است که کمی استراحت کنم

بعد از اعلام رسمی جدایی آلگری از یوونتوس در پایان فصل جاری، این سرمربی ایتالیایی می‌گوید راضی است و خود را برای مدتی استراحت و زندگی آرام آماده می‌کند.

آلگری: حالا وقت آن است که کمی استراحت کنم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بعد از اعلام رسمی باشگاه یوونتوس مبنی بر اینکه دوران سرمربی‌گری ماسیمیلیانو آلگری در این تیم در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، آلگری اعلام کرد از شرایط خود راضی است و آماده است تا مدتی را به استراحت و تجربه کردن یک زندگی آرام بگذراند.

 

آلگری موفق شده دو بار با یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان راه یابد ولی از تابستان گذشته و با خرید کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، از یووه انتظار می‌رفت امسال در چمپیونزلیگ موفقیت بزرگتری بدست بیاورد ولی تیم آلگری در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل آژاکس شکست خورد و حذف شد. ناقوس خداحافظی یووه با آلگری در واقع از آن زمان به صدا درآمد.

 

1406803

 

آلگری بعد از اعلام تصمیم یووه مبنی بر خداحافظی با او در یک برنامه تلویزیونی ایتالیایی شرکت کرد و گفت:" اسم مربی‌ای که بعد از من می‌آید؟ این را نمی‌دانم. بالاخره یک نفر باید روی نیمکت بنشیند ولی من نمی‌دانم او کیست".

 

سرمربی یووه در ادامه گفت:" در هر صورت آنها یک مربی بزرگ انتخاب خواهند کرد چون یووه باشگاه بزرگی است".

 

آلگری درباره دوران حضورش در یوونتوس گفت:" پنج سال بی‌نظیر در این تیم داشتم. این پنج سال برای من واقعا فوق‌العاده بود. بعضی‌ها می‌گویند شش ماه صرف ساخت یک تیم می‌شود و بعد کار برای مربی راحت است. شوخی می‌کنید؟ شش ماه یعنی چی؟ ساخت و پرداخت یوونتوس برای من 5 سال طول کشید. ولی زندگی همین است دیگر؛ چیزهایی می‌آید و چیزهایی می‌رود".

 

 

دیدگاه‌ها