کد خبر : 1611814 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 00:32 | 751 بازدید | 0 دیدگاه

محرمی در لیست فروش دینامو زاگرب

دینامو زاگرب با جذب یک مدافع راست پرتغالی تصمیم به فروش بازیکن ایرانی خود گرفته است.

محرمی در لیست فروش دینامو زاگرب

به گزارش "ورزش سه"، صادق محرمی که سال گذشته از پرسپولیس راهی دینامو زاگرب شد، نتوانست جایگاه چندان ثابتی در این تیم پیدا کند و به غیر از مسابقات لیگ اروپا که فرصت کمی به او داده شد و تنها در یک مسابقه به میدان رفت، در ۳۴ هفته این فصل لیگ یک کرواسی نیز ۱۸ بازی به نام خود ثبت کرد.

 

این مدافع راست ۲۳ ساله در پنج بازی اخیر دینامو زاگرب تنها در یک مسابقه حضور ۹۰ دقیقه‌ای داشته، در یک دیدار نیمکت‌نشین بوده و در سه هفته دیگر جزو فهرست تیمش قرار نگرفته است تا روزهای چندان خوبی را در این تیم نداشته باشد.

محرمی که چهارشنبه شب و در جریان برتری تیمش برابر گوریکا برای دومین بازی پیاپی در فهرست دینامو زاگرب حضور نداشت، اکنون به نظر می‌رسد به پایان کارش با این باشگاه کروات رسیده و فصل آینده باید برای تیم دیگری به میدان برود.

باشگاه دینامو زاگرب به تازگی ایوو دنیل فریرا پینتو، مدافع- هافبک ۲۹ ساله را که طی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ در این تیم کروات حضور داشت ولی در سه فصل اخیر برای نوریچ سیتی انگلیس به میدان رفته را به خدمت گرفت تا این بازیکن پرتغالی که سابقه بازی برای تمام رده‌های سنی پایه تیم ملی این کشور را دارد، جانشین صادق محرمی شود.

 

بنابر نوشته سایت germanijak، با بازگشت ایوو پینتو به دینامو زاگرب، صادق محرمی در لیست خروج قرار گرفته و این باشگاه آماده است تا با ارائه پیشنهاد خوب سایر تیم‌ها او را به فروش برساند و البته این احتمال وجود دارد که مدافع راست ایرانی را دراختیار باشگاه لوکوموتیو زاگرب قرار دهد.

 

دیدگاه‌ها