کد خبر : 1611635 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 10:20 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

یحیی و تیم امید؛ جدی تر از همیشه

فدراسیون فوتبال به موازات فراهم کردن زمینه حضور مارک ویلتموس در تهران در تلاش است یحیی گل محمدی را هم برای هدایت تیم امید متقاعد کند.

یحیی و تیم امید؛ جدی تر از همیشه 

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد این بار تلاش های فدراسیون فوتبال موفقیت آمیز بوده و یحیی بعد از بازی با ماشین سازی با خداحافظی از پدیده هدایت تیم امید را برعهده خواهد گرفت. مربی که پیش از عقد قرارداد فدراسیون فوتبال با کرانچار هم مورد توجه تیم امید بود اما مذاکرات طرفین بر سر مسائل مالی به بن بست خورد و در نهایت هدایت تیم امید به مربی کروات واگذار شد. 

 

تیم امید یکی از 16 تیم شرکت کننده در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا خواهد بود و در صورت حضور در مرحله نیمه نهایی بازی ها به المپیک 2020 توکیو راه خواهد یافت. مسابقاتی که تا چند ماه دیگر در تایلند برگزار می شود و البته امید ایران با قرار گرفتن در سید چهار قرعه کشی احتمالا با حریفان سختی همگروه خواهد شد. 

 

یحیی گل محمدی در فصلی که گذشت به همراه پدیده زیباترین فوتبال باشگاهی را به زعم مربیان حریف به نمایش گذاشت و اکنون این شانس را دارد به همراه تیمش سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد. به همین خاطر او از سوی باشگاه پدیده برای تمدید قرارداد هم دعوت به حضور در نشست شده است اما تا به امروز قرارداد تازه ای از سوی باشگاه پدیده با یحیی امضاء نشده است. 

 

یک منبع موثق در فدراسیون فوتبال این خبر را تایید کرد و گفت اگر مشکل خاصی رخ ندهد در روزهای آینده یحیی گل محمدی سرمربی تیم امید خواهد شد. قرار است دور جدید تمرینات تیم امید از دوم خرداد در تهران آغاز شود و یحیی در انتخاب دستیاران خود مشکلی نخواهد داشت. با وجود اینکه دستیاران کرانچار هم مثل او با فدراسیون فوتبال قرارداد دارند. فدراسیون فوتبال چندی پیش با پرداخت دو ماه حقوق ماهانه به کرانچار قرارداد این مربی کروات را فسخ کرد.

دیدگاه‌ها