کد خبر : 1613887 | 05 خرداد 1398 ساعت 01:25 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

بارسا 1-2 والنسیا: دوگانه هم در کار نبود

بارسلونا در دیدار فینال کوپا دل ری مقابل والنسیا شکست خورد و فصل را تنها یک جام به پایان رساند.

بارسا 1-2 والنسیا: دوگانه هم در کار نبود

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ارنستو والورده در دیدار امشب نمایش چندان درخشانی نداشتند و در نهایت مقابل تیم باانگیزه والنسیا شکست خوردند. به این ترتیب، آنها فصل را با تنها یک قهرمانی در لالیگا به پایان رساندند. 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در حالی که بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود، چیزی نمانده بود که در دقیقه 5، روی اشتباه لنگله، والنسیا به گل اول بازی برسد اما حضور به موقع پیکه، مانع از گلزنی رودریگو شد.

بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم در تلاش بودند تا به گل برسند. در دقیقه 18، اولین موقعیت جدی بارسا نصیب لیونل مسی شد اما گابریل با حضور به موقع، مانع از باز شدن دروازه والنسیا شد.

در مقابل، این والنسیا بود که در دقیقه 21 توانست به گل برسد. روی پاس عرضی خوسه گایا بود که کوین گامیرو پشت محوطه جریمه بارسا صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم و تماشایی، دروازه یاسپر سیله‌سن را باز کرد.

 

1408492

 

1408481

 

برتری والنسیا بعد از این گل هم ادامه داشت و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، سرانجام در دقیقه 33 به گل دوم رسیدند. روی یک فرار از سمت راست، کارلوس سولر با ارسالی تند و تیز، توپ را به دهانه دروازه بارسا فرستاد و رودریگو با ضربه سر کار را تمام کرد.

 

1408484

 

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم به دنبال رسیدن به گل بعدی بودند و چیزی نمانده بود که در آخرین دقیقه این نیمه، بارسا یکی از گل های خورده را جبران کند اما واکنش عالی دومنک روی ضربه مسی، دروازه والنسیا را بسته نگه داشت تا نیمه اول با برتری 2-0 والنسیا به پایان برسد.

بارسا نیمه دوم را دو تعویض آغاز کرد و مالکوم و ویدال به جای سمدو و آرتور به زمین رفتند اما باز هم این والنسیا بود که عملکرد بهتری داشت و می توانست در دقیقه 49 به گل سوم برسد اما ضربه گِدِس به شکل خطرناکی از کنار دروازه سیله‌سن بیرون رفت.

پس از آن نوبت بارسا بود که ابتکار عمل را در دست بگیرد و در دقیقه 57، چیزی نمانده بود که مسی اختلاف را به یک گل کاهش بدهد اما ضربه دیدنی او به تیر دروازه برخورد کرد.

حملات بازیکنان بارسا ادامه داشت اما دفاع خوب بازیکنان والنسیا، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. در دقیقه 71، چیزی نمانده بود که پیکه یکی از گل های خورده را جبران کند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

اما سرانجام در دقیقه 73، بارسا به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که ابتدا دومنک ضربه سر لنگله را برگشت داد و توپ برگشتی را مسی به راحتی وارد دروازه والنسیا کرد.

بازیکنان بارسا که به جبران نتیجه امیدوار شده بودند، پیش کشیدند اما در دقایق پایانی صاحب موقعیت چندانی نشدند. در مقابل این والنسیا بود که می توانست در آخرین ثانیه های پایانی بازی، به گل سوم برسد اما ضربه گدس راهی به چهارچوب دروازه بارسا پیدا نکرد و بازی با همان نتیجه 2-1 به سود والنسیا به پایان رسید.

دیدگاه‌ها