کد خبر : 1612935 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 00:37 | 992 بازدید | 0 دیدگاه

فرار الدحیل از شکست برابر الهلال عربستان

تیم الدحیل قطر در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده گل تساوی برابر الهلال عربستان را به ثمر رساند و شکست نخورد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته ششم و پایانی گروه C لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب با برگزاری دو دیدار همزمان آغاز شد که در یکی از آنها تیم‌های الدحیل قطر و الهلال عربستان در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف هم رفتند؛ مسابقه‌ای که نتیجه آن تغییری در جایگاه دو تیم در جدول ایجاد نمی‌کرد.

 

الدحیل که صعودش به‌عنوان تیم دوم گروه قطعی شده بود، بازی امشب را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۱۵ روی پاس در عرض عبدالله عبدالسلام الأحرق و شوت سرضرب و بغل پای یوسف العربی به گل رسید.

 

در ادامه الهلال برای جبران نتیجه تلاش کرد و توانست در دقیقه ۲۹ با شوت ریباند شده هتان باهبری و ضربه تمام کننده بافتیمبی گومیس گل تساوی را بزند تا نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند.

 

گومیس که در این فصل نمایش درخشانی در الهلال ارائه کرده بود، در دقیقه ۵۵ پاس هتان باهبری را با شوت پشت محوطه زمینی تبدیل به گل کرد تا تیم عربستانی درآستانه برتری قرار بگیرد.

 

در حالی که بازی با برتری الهلال عربستان رو به پایان بود، در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده با ضربه قیچی برگردان خالد منیر از پشت محوطه جریمه دروازه خود را باز شده دید تا الدحیل در لحظات پایانی این مسابقه خانگی را با تساوی ۲ بر ۲ تمام کند و با ۹ امتیاز در رده دوم گروه C لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.

 

در این گروه الهلال عربستان با ۱۳ امتیاز صدرنشین شد، الدحیل با ۹ امتیاز در رده دوم جای گرفت، استقلال با برتری امشب برابر العین ۸ امتیازی شد و تیم اماراتی با ۲ امتیاز قعرنشین ماند.

 

1407475

 

 

1407476

 

1407477

 

دیدگاه‌ها