کد خبر : 1190808 | 20 آذر 1393 ساعت 18:55 | 41K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری رئال مادرید - آلمریا

آنچلوتی(2):درمورد خرید ها به قطعیت نرسیده ام

رئال مادرید به این دلیل که هفته آینده برای حضور در جام جهانی باشگاه ها باید به مراکش برود بازی این هفته خود در لالیگا مقابل آلمریا را فردا برگزار خواهد کرد.

آنچلوتی(2):درمورد خرید ها به قطعیت نرسیده ام
به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری این دیدار به سوالا خبرنگاران پاسخ گفت. بخش دوم این مصاحبه در زیر می آید :

خرید زمستانی


نسبت به هفته گذشته، هنوز اتفاق خاصی در این زمنیه رخ نداده است. منتظریم ببینیم وضعیت خامس و مودریچ چه خواهد شد و مدت زمان بهبودی آنها چقدر طول می کشد.ماه ژانویه در این مورد به جمع بندی نهایی می رسیم.ضمن اینکه باید به "آلوارو مدران" اشاره کنم که از عملکرد او راضی هستم و می تواند بجای مصدومان ما بازی کند.

رکورد 19 برد متوالی

از اینکه چنین تیمی را تمرین می دهم به خودم افتخار می کنم. این رکورد نشان می دهد که در رئال همه چیز به خوبی پیش می رود و برنامه های ما جواب داده است. اعتماد به نفس ما بسیار بالا رفته و می دانیم که این روند همچنان می تواند ادامه داشته باشد.

حریف دور بعدی شما در یک هشتم لیگ قهرمانان

مشکل است که در این مورد نظر بدهم.امسال تیم های دوم گروه های مختلف،به نسبت سال گذشته دشوارتر و باکیفیت تر هستند.یوونتوس، سیتی، لورکوزن، آرسنال، پی اس جی، شاختار.... من که تیم آسانی بین اینها نمی بینم.

مشکلات بین دونگا و مارسلو

درست است که برزیل جام جهانی خوبی نداشت، اما مشکل فقط از جانب مارسلو نبود.مارسلو در حال حاضر یکی از بهترین مدافعین چپ دنیاست و حتی می تواند بهترین هم باشد. از در اختیار داشتن او بسیار خوشحالم با این حال نظر دونگا چیز دیگری است و نمی توانم چیزی بیشتری در این زمینه بگویم.

کارواخال

او مقابل لودوگورتس بازی نکرد چرا که می خواستم به آربلوا بازی بدهم. این یک نوع استراحت نیز برای او محسوب می شد اما شرایط کارواخال و آربلوا برای حضور در میدان مثل شرایط کاسیاس و ناواس نیست.

دیدگاه‌ها