کد خبر : 1589176 | 15 بهمن 1397 ساعت 14:20 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

تمدید قرارداد کاپیتان والنسیا به سبک گریزمان

مستند تصمیم آنتوان گریزمان که پیش از شروع جام جهانی برای تمدید قرارداد او با اتلتیکو ساخته شد، به بدعت جدیدی برای تمدید قراردادها در لالیگا تبدیل شده است.

تمدید قرارداد کاپیتان والنسیا به سبک گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، گریزمان که سخت مورد توجه بارسا قرار داشت، در نهایت تصمیم به ماندن و تمدید قرارداد با اتلتیکو گرفت. مستند تصمیم که حواشی فراوانی داشت، البته مورد استقبال دیگر بازیکنان نیز قرار گرفت.

امروز دنیل پاره خو، کاپیتان والنسیا قراردادش را با این باشگاه تا سال 2022 تمدید کرد. او با انتشار ویدیویی احساسی که در آن در حضور فرزندانش در ورزشگاه مستایا دیده می شد، از تصمیم خود برای تمدید قرارداد خبر داد.

پاره خو، که محصول آکادمی فوتبال رئال است، پس از چند فصل حضور قرضی در ختافه، سال 2011 با قراردادی به ارزش تنها شش میلیون یورو راهی والنسیایی شد که هدایت آن را اونای امری بر عهده داشت و حالا کاپیتان این باشگاه محسوب می شود.

او شنبه شب در نوکمپ سیصدمین بازی خود در لالیگا را تجربه کرد. 231 بازی برای والنسیا، 69 بازی برای ختافه و 5 بازی نیز برای رئال مادرید. او 52 گل نیز به ثمر رسانده است که 19 تای آنها از روی نقطه پنالتی بوده از جمله گلی که شنبه شب به بارسلونا زد.

 

1379093

 

دیدگاه‌ها