کد خبر : 1625687 | 01 مرداد 1398 ساعت 14:35 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

در نشستی خبری

گواردیولا: این تقویم بازیکنان را می کشد

پپ گواردیولا سرمربی سیتی به انتقاد از تقویم فشرده فوتبالی در تابستان پرداخت.

گواردیولا: این تقویم بازیکنان را می کشد

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات پیش فصل منچسترسیتی در حالی از دو هفته پیش شروع شد که برخی بازیکنان این تیم همچون ریاض محرز، همچنان درگیر بازی های ملی بودند. سرخیو آگوئرو، اوتامندی و گابریل ژسوس نیز به دلیل حضور در کوپا آمه ریکا، هفته بعد تازه به تمرینات اضافه خواهند شد و ستاره ای چون ریاض محرز، سه یا چهار هفته بعد تمرینات پیش فصل خود را شروع خواهد کرد.

 

 

1421279

 

 

سیتی در تور آسیای خود تاکنون دو بازی برابر وستهام و وولوز انجام داده(در اولی پیروز و در دومی در ضربات پنالتی شکست خورد) و فردا باید به مصاف تیمی از هونگ کنگ برود. سیتی آخرین بازی خود را برابر یوکوهاما ژاپن انجام خواهد داد. اولین بازی فصل سیتی 13 مرداد در سوپرکاپ انگلیس برابر لیورپول خواهد بود و سیتیزن ها از تیم کاملی برای این بازی حساس برخوردار نخواهند بود.

 

 

1420771

 

 

پپ گواردیولا در این رابطه گفت:«بعضی از بازیکنانم از هفته بعد و برخی سه یا 4 هفته بعد به تمرینات باز خواهند گشت. آنها بین سه تا چهار هفته بعد بر می گردند. من نمی خواهم بازیکنانم پس از یک فصل سخت و فشرده، با خستگی ذهنی و بدنی به تمرینات برگردند و به همین دلیل گفته ام که به اندازه کافی استراحت کنند. نباید فراموش کرد که بازیکنی مثل ریاض محرز وقتی ما تمرینات پیش فصل را شروع کردیم، هنوز درگیر بازی های ملی در جام ملت های آفریقا بود. این تقویم فوتبالی واقعا دیوانه کننده است و بازیکنان را می کشد. نمی توانیم در دراز مدت با این روش ادامه دهیم.»

 

پپ ادامه داد:« البته برخی بازیکنان هم زودتر از موعد به تمرینات بازگشته اند و فکر می کنم دلیلش فضای خوب حاکم بر تمرینات من است و شاید از هم از ذوق دیدن من باشد(می خندد). بازیکنان می دانند که فصل به فصل استانداردها بالاتر می رود و رقابت سخت تر خواهد شد و اگر کسی با خستگی به تمرینات برگردد، قطعا جای خود را در ترکیب به هم تیمی خود خواهد داد.»

دیدگاه‌ها