کد خبر : 1617058 | 21 خرداد 1398 ساعت 18:22 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

تحلیل وب سایت کره‌ای چوسان ایلبو؛ 

ایران قوی‌ترین رقیب کره‌جنوبی در آسیا است

یک وب سایت معتبر کره ای به تمجید از عملکرد بازیکنان تیم ملی ایران و کره جنوبی پس از تساوی یک بر یک دو تیم پرداخت و این بازی را یک مسابقه سطح بالا توصیف کرد.

ایران قوی‌ترین رقیب کره‌جنوبی در آسیا است 

به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از وب سایت چوسان ایلبو کره جنوبی نمایش خوبی در این مسابقه داشت، اما ایران توانست فشار را تحمل کند و با ضدحملات کره را به عقب راند. این یک بازی جالب، تماشایی و بزرگ بود. بنتو باید بداند که ایران بهترین و قوی ترین رقیبش در راه صعود به جام جهانی است و این بازی در واقع فراتر از یک بازی دوستانه بود.


کره جنوبی با استرالیا هفته قبل بازی کرده بود ولی این یک بازی متفاوت بود. سون میون بار دیگر از اول در ترکیب قرار داشت. بنتو در بازی قبلی بعد از بازی در پاسخ به سوالی در مورد استراتژی آینده اش گفته بود، اگر بخواهم در نشست مطبوعاتی در این رابطه حرف بزنم، چیزی برای ارائه در زمین باقی نخواهد ماند.


در ادامه این گزارش آمده ایران با مربی جدیدش مارک ویلموتس که جانشین کی روش شده، با کسب پیروزی 5 بر صفر مقابل سوریه به کره جنوبی آمده بود و روحیه برنده بودن را می شد در  تک تک بازیکنان این تیم دید.

 

1412327


این یک بازی میان دو تیم قوی بود. دو تیم نمایش خوبی داشتند و شاهد یک رقابت بسیار سطح بالا بودیم. کره جنوبی می توانست به گل برسد ولی هر حمله این تیم با حملات تیم ملی ایران پاسخ داده می شد. کره جنوبی در نیمه دوم به گل رسید ولی چهار دقیقه بعد این گل پاسخ داده شد. گل کره جنوبی روی اشتباه مدافعین ایران و گل ایران روی اشتباه دروازه بان کره به دست آمد.


در پایان این گزارش نویسنده ضمن تمجید از تدارک این بازی دوستانه نوشته:« اگر بازی های دوستانه با این سطح برگزار کنید، می توان گفت که سوده برده اید و با دست پر از زمین خارج شده اید.»

 

1412329

دیدگاه‌ها