کد خبر : 1616006 | 16 خرداد 1398 ساعت 13:50 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

جیمی کاراگر:

فن‌دایک بهترین مدافع حال حاضر دنیا است

جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول با ستایش از ویرژیل فن‌دایک می‌گوید این مدافع هلندی لیورپول در حال حاضر بهترین مدافع دنیا است.

فن‌دایک بهترین مدافع حال حاضر دنیا است

به گزارش "ورزش سه"، جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول با ستایش از عملکرد ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی سرخپوشان آنفیلد نقش او را در قهرمانی اروپایی لیورپول بسیار مهم دانسته و می‌گوید فن‌دایک در حال حاضر بهترین مدافع دنیا است.

 

کاراگر در آستانه دیدار امشب انگلیس و هلند در لیگ قهرمانان یوفا در مصاحبه با اسکای درباره فن‌دایک گفت:" فن‌دایک به عنوان یک مدافع در بین بازیکنان هم پست‌اش یکی از پنج بازیکن برتر فصل جاری لیگ برتر بوده و در کنار آگوئرو، داوید سیلوا، کوین دی‌بروین، محمد صلاح، هری کین و ادن هازارد، امسال بهترین عملکرد را در لیگ برتر داشته".

 

1410509

 

اسطوره لیورپول در ادامه گفت:" فن دایک و دی‌لیخت بدون تردید بهترین زوج دفاعی دنیا هستند. من چند روز پیش رونالد کومان سرمربی تیم ملی هلند را دیدم و وقتی با او صحبت کردم به من گفت خیلی خوشحال است که بهترین زوج خط دفاعی حال حاضر اروپا و دنیا را در اختیار دارد. من از این نظر حق را کاملا به کومان می‌دهم".

 

کاراگر در ادامه گفت:" فن‌دایک به نظر من بهترین مدافع حال حاضر دنیا است. هلند البته دی‌لیخت را هم در اختیار دارد که می‌توان گفت بهترین دفاع وسط جوان دنیا است".

 

دیدگاه‌ها