کد خبر : 1614996 | 11 خرداد 1398 ساعت 08:25 | 871 بازدید | 0 دیدگاه

با دعوت از جواد کاظمیان؛

مدافع الاهلی قطر در کمپین ورزش سه

محمدرضا خانزاده مدافع سابق تیم پرسپولیس به کمپین ورزش سه برای بازسازی مناطق سیل زده پیوست.

 مدافع الاهلی قطر در کمپین ورزش سه

به گزارش ورزش سه، محمدرضا خانزاده که سابقه حضور در تیم ملی و تورنمنت های مختلف و معتبر را دارد، به کمپین ورزش سه برای کمک به بازسازی مناطق سیل زده ملحق شد و گفت: من محمدرضا خانزاده هستم و با پرداخت یک میلیون تومان به سیل زدگان عزیز به کمپین ورزش سه می‌پیوندم.

 

وی افزود: از آقای جواد کاظمیان هم می‌خواهم که به این کمپین بپیوندد.

 

وبسایت ورزش سه با همکاری سازمان جوانان و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کمپینی را برای کمک به آسیب دیدگان سیل های اخیر شروع کرده است. چهره های ورزشی  و هنری همانند امیر قلعه نویی، کیمیا علیزاده، یحیی گل محمدی، مجید جلالی، خداداد عزیزی، علیرضا منصوریان، علی فتح الله زاده، فرزان عاشورزاده و ... در این کمپین شرکت  و یک نفر را برای کمک به سیل زدگان به چالش می کشند تا این زنجیره برای جمع آوری هرچه بیشتر کمک های مردمی ادامه دار باشد.

 

هموطنانی که قصد کمک به سیل زدگان را دارند می توانند با استفاده از اپلیکیشن ایوا و یا کد دستوری #112*737* مبلغ مورد نظر خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کرده و رسید آن را برای وبسایت ورزش سه ارسال کنند تا علاوه بر اجر معنوی، نام شان در میان شرکت کنندگان در کمپین ثبت شود.
 


کمپین ستاره ها 22 اردیبهشت آغاز و به مدت شش ماه در وبسایت ورزش سه ادامه خواهد داشت. کلیه کمک های نقدی و غیرنقدی ستاره های ورزشی و هنری مستقیما به حساب جمعیت هلال احمر واریز خواهد شد و "ورزش سه"دخل و تصرفی در آن ندارد.

دیدگاه‌ها