کد خبر : 1618531 | 28 خرداد 1398 ساعت 20:16 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیگیری تمرینات تیم امید در مرکز ملی فوتبال

تمرینات تیم امید ایران زیر نظر سرمربی جدید این تیم در حال برگزاری است و سرمربی جدید تیم امید مشغول ارزیابی بازیکنان دعوت‌شده به اردوی این تیم است.

 به گزارش "ورزش سه"، تمرینات انتخابی تیم امید ایران این روزها با سرمربی گری فرهاد مجیدی در مرکز ملی فوتبال در حال برگزاری است و این در حالی است که سری دوم بازیکنان دعوت‌شده با حضور در اردو خودشان را جهت تثبیت درتیم امید به مربیان تیم معرفی کردند.


در حاشیه این تمرینات محمدرضا ساکت سرپرست تیم ملی فوتبال بزرگ‌سالان، حمید استیلی مدیر تیم امید، مرتضی محصص رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال، دکتر محمد زادمهر و فرزاد مجیدی حضور داشتند واز نزدیک شاهد تمرینات آماده‌سازی تیم امید بودند.

 

1413810


 در این دور از تمرینات جمعاً 28 بازیکن حضور دارند که از افراد شاخص این دور از تمرین می‌توان به نام امید نورافکن، ابوالفضل رزاق پور، امیر روستایی، محمد خدابنده لو، مهدی قائدی، محمدمهدی مهدی خانی، محمدرضا آزادی، حسین ساکی و رضا جبیره اشاره کرد.

 

1413811


 فرهاد مجیدی سرمربی تیم امید ایران در این تمرین هم مانند روزهای گذشته ترجیح داده است که بازیکنان را به دو تیم تقسیم کنند تا به فوتبال درون تیمی بپردازند و خود او نیز در خلال این بازی نکاتی را به بازیکنان گوشزد می‌کند. ضمن اینکه فرشاد ماجدی تنها دستیار مجیدی به تمرینات اختصاصی مشغول است.

 

1413812

دیدگاه‌ها