کد خبر : 1617513 | 24 خرداد 1398 ساعت 01:08 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم مهم در جلسه امروز سازمان لیگ؛

لیگ نوزدهم برگزار نمی‌شود، مگر آنکه ...

سازمان لیگ تاکید به در نظر گرفتن مسائل امنیتی در ورزشگاه‌ها دارد و تنها با ۴ شرط بازی‌های فصل جدید را برگزار می‌کند.

لیگ نوزدهم برگزار نمی‌شود، مگر آنکه ...

به گزارش "ورزش سه"، پس از اتفاقات تلخ و حوادث زیادی که طی فصل اخیر در لیگ برتر و به ویژه در بازی‌های نیمه نهایی و فینال جام حذفی اتفاق افتاد، مسؤولان ورزشی و فوتبالی و حتی مدیران سیاسی و نمایندگان مجلس به این حواشی واکنش نشان دادند و خواستار برخورد جدی با متخلفان شدند.

 

پس از اتمام فینال جام حذفی، وزارت ورزش و جوانان و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جلسات متعددی برگزار کردند و اکنون به نظر می‌رسد به جمع‌بندی‌هایی رسیده و قوانین و تصمیمات جدی گرفتند تا مسابقات فصل آینده لیگ برتر تنها در صورت رفع نواقص استادیوم‌ها برگزار شود.

 

بنابر اخباری که دراختیار خبرنگار ما قرار گرفته، هیأت رئیسه سازمان لیگ امروز جمعه تشکیل جلسه می‌دهد و در آن تاکید خواهد شد تا فصل ۹۹-۹۸ لیگ برتر تنها با در نظر گرفتن و انجام چهار شرط برگزار شود و در غیر اینصورت به هیچ عنوان بازی‌ها نباید صورت بگیرد.

 

هیأت رئیسه سازمان لیگ در جلسه پیش رو مصوب خواهد کرد تا قبل از آغاز اولین مسابقه لیگ برتر در فصل جدید، مسائل امنیتی ورزشگاه‌ها کاملا فراهم شده و در نظر گرفته شود.

 

موضوع بلیت فروشی الکترونیکی و همچنین شماره گذاری تمام صندلی‌ها و نصب دوربین‌های مدار بسته در استادیوم‌های تیم‌های لیگ برتری برای شناسایی متخلفین نیز مسائل مهم دیگری هستند که سازمان لیگ به طور جدی به انجام آن از سوی همه باشگاه‌ها تاکید دارد و عنوان می‌کند تا در صورت رفع این نواقص اجازه برگزاری بازی‌ها را نمی‌دهد.

 

ایجاد بسترهای لازم و رفع موانع برای استفاده از سیستم داور ویدئویی نیز چهارمین مسئله‌ای است که سازمان لیگ به آن تاکید کرد و عنوان می‌کند در صورت عدم راه‌اندازی VAR مجوز انجام بازی تیم‌ها را نخواهد داد.

 

دیدگاه‌ها