کد خبر : 1622401 | 17 تیر 1398 ساعت 11:26 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست ویژه رییس سازمان لیگ

آراء پرونده تبانی را صادر کنید

در پی چالش های به وجود آمده میان کمیته اخلاق و سازمان لیگ ریاست این سازمان از کمیته اخلاق خواست آراء مربوط به پرونده های تبانی را هم صادر کند!

آراء پرونده تبانی را صادر کنید

به گزارش "ورزش سه"، ظاهرا در فصلی که گذشت گزارش تبانی در چند مسابقه به دست سازمان لیگ برتر رسیده است که حیدر بهاروند و همکارانش این پرونده ها را به کمیته اخلاق ارجاع داده اند که هنوز در این باره رایی صادر نشده است. این درخواست را حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ برتر از مرتضی تورک رییس کمیته اخلاق داشته است. او این درخواست خود را در مصاحبه با فارس مطرح کرده است.  

 

حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ برتر که به تازگی از سوی کمیته اخلاق به مدت 5 سال از انجام هر گونه فعالیت فوتبالی محروم شده است در هیچ یک از جلسات کمیته اخلاق برای رسیدگی به پرونده فینال حاضر نشد. او می گوید طبق قانون کمیته انضباطی مسئول رسیدگی به این پرونده بوده است چرا که اتفاقات بازی مورد اشاره در استادیوم رخ داده است و طبق قانون کمیته اخلاق موظف به رسیدگی به مسایلی است که در خارج از زمین فوتبال رخ می دهد. به زعم حیدر بهاروند آراء صادره از سوی کمیته اخلاق چون بدوی است نباید از سوی این کمیته به رسانه ها اعلام شود.

 

اما در چالش به وجود آمده میان کمیته اخلاق و سازمان لیگ برتر مشخص شد که فصل گذشته چند مسابقه مشکوک به تبانی بوده که پرونده ها به دست کمیته اخلاق رسیده است اما رایی درباره آنها صادر نشد. هنوز کمیته اخلاق جوابی به درخواست حیدر بهاروند نداده است.

دیدگاه‌ها