کد خبر : 1592889 | 30 بهمن 1397 ساعت 16:22 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی لیون:

به خودمان ایمان داریم ولی بارسا شانس اول است

برونو جنسیو، سرمربی لیون در آستانه بازی حساس مقابل بارسا با اعتماد به نفس از تیمش صحبت کرد.

به خودمان ایمان داریم ولی بارسا شانس اول است

به گزارش "ورزش سه"، امشب در ورزشگاه ژرلاند، دیدار رفت دوتیم لیون و بارسا از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برگزار خواهد شد. قطعا بارسا شانس اول صعود است اما لیون حداقل در خانه می تواند تیم خطرناکی برای آبی اناری ها باشد.

 

 

1383191

 

 

برونو جنسیو، سرمربی لیون در نشست خبری این بازی گفت:« می توانیم با بارسا شانه به شانه حرکت کرده و بجنگیم ولی واقعیت را باید گفت؛ آنها شانس اول صعود هستند. باید انرژی مضاعفی به خرج دهیم و خیلی مهم است که به خودمان ایمان داشته باشیم. راحت و آسوده خاطر هستم چرا که به بازیکنانم حداکثر اطمینان را دارم.»

 

سرمربی لیون ادامه داد:« در دور گروهی با سیتی دو بازی خوب را انجام دادیم. سیتی و بارسا از خیلی جهات با یکدیگر مشترک هستند. هر دو سبک بازی هجومی با تکیه بر مالکیت توپ را دنبال می کنند ولی خوب، بارسا مسی را دارد که یک بازیکن فرازمینی است و این را نمی توان نادیده گرفت.»

 

مهار مسی:« باید سعی کرد تا او در زمین کم کار شود. گذاشتن یک بازیکن برای مهار او اشتباه بزرگی است و غیرممکن است به این وسیله او را محدود کنیم. باید برابر مسی تیمی دفاع کرد. مسی چیزهایی می بیند که دیگران نمی بینند. برای محدود کردن او در زمین و کمتر کردن تاثیرش، برنامه ویژه ای داریم. امیدوارم شب، شب مسی نباشد.»

 

دیدگاه‌ها