کد خبر : 1000646 | 19 بهمن 1391 ساعت 11:33 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

افضل:گیتی پسند قهرمان لیگ برترخواهد شد

سرمربی فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه عده ای از مربیان و بازیکنان چند تیم به اضافه برخی افراد در اصفهان دست در دست هم داده اند تا تیم او قهرمان نشود، گفت: این تلاش ها بی فایده است.

افضل:گیتی پسند قهرمان لیگ برترخواهد شد
علیرضا افضل در گفت وگو با ایرنا تاکید کرد:تیم گیتی پسند با وجود این شرایط، قهرمان لیگ برتر باشگاه های کشور خواهد شد.
وی افزود: متاسفم برای حریفانی که مقابل تیم ما نهایت تلاش خود را انجام می دهند اما مقابل صبای قم ضعیف ظاهر می شوند و با جدیت ظاهر نمی شوند.
تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با 46 امتیاز و یک امتیاز کمتر نسبت به تیم صبای قم در رده دوم لیگ برتر باشگاه های کشور قرار دارد.
وی افزود:  محمود خوراکچی  سرمربی تیم میثاق تهران هفته گذشته مقابل ما نهایت تلاش خود را انجام داد تا ما را شکست دهد و حتی مسائل حاشیه ای نیز بوجود آورد اما شب گذشته مقابل صبای قم با نتیجه هشت بر پنج شکست خورد.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در عین حال تاکید کرد: این تیم برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور تا آخرین لحظه تلاش می کند و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
افضل درباره دیدار تیمش با تیم دبیری تبریز اظهار کرد: با توجه به اینکه هر دو تیم به امتیاز کامل این دیدار نیاز داشتند حساسیت بازی بالا بود .
وی افزود: مسوولان تیم دبیری تبریز به بازیکنان این تیم قول داده بودند که در صورت شکست تیم ما در اصفهان به هریک از بازیکنان 25 میلیون تومان پاداش بدهند و همین موضوع موجب شده بود تا انگیزه بازیکنان تیم دبیری تبریز دو چندان شود.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: با وجود آنکه دو بازیکن موثر خود را در این دیدار در اختیار نداشتیم ، توانستیم سه امتیاز کامل این دیدار را به دست آوریم و همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانیم.
افضل با اشاره به درخشش سپهر محمدی دروازه بان تیمش در این دیدار گفت: عملکرد محمدی در این دیدار چند ایراد داشت که باید سعی کنیم در تمرینات تیم این ایرادهای جزئی را رفع کنیم تا وی بتواند دروازه بان اول تیم ملی باشد.
تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان شامگاه گذشته در هفته بیست و یکم لیگ برتر باشگاه های کشور در سالن پیروزی اصفهان با نتیجه سه بر دو مقابل دبیری تبریز به برتری رسید.

دیدگاه‌ها