کد خبر : 1001054 | 24 بهمن 1391 ساعت 21:49 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

رافائل: می‌توانم جلوی رونالدو را بگیرم

رافائل داسیلوا، مدافع راست منچستریونایتد، معتقد است که کریس رونالدو بهترین بازیکن دنیاست اما تاکید کرد که می داند چگونه این ستاره پرتغالی را متوقف کند.

رافائل: می‌توانم جلوی رونالدو را بگیرم
رونالدو که در 35 بازی این فصل برای رئال، 36 گل به ثمر رسانده، در سال 2009 با انتقالی 92 میلیون یورویی از منچستریونایتد به رئال پیوست و در این مدت در 179 بازی، 182 بار گلزنی کرده است.
اما رافائل معتقد است با توجه به روزهایی که در کنار رونالدو تمرین می کرده، شیوه متوقف کردن او را بلد است.
او در گفتگو با نشریه سان گفت:" از نظر من، رونالدو بهترین بازیکن دنیاست. فکر می کنم او بازیکن کاملی است و من واقعا او را دوست دارم. فکر می کنم او بهترین است. می دانم که او چه توانایی های دارد زیرا بارها در کنار او تمرین و بازی کردم. به همین دلیل او از آن دست حریفانی نیست که در مورد آنها می گویند او بازیکن خوبی است اما نمی دانم او چه کارهایی می تواند انجام بدهد. من می دانم که او چه کارهایی می تواند بکند."
رافائل که در دیدار اخیر منچستریونایتد مقابل تاتنهام، نمایش خوبی مقابل گرت بیل داشت، تمرکز را نکته کلیدی در مقابل بازیکنان بزرگ دانست.
" اگر تمرکز داشته باشید، می توانید به خوبی بازی خوانی کنید. رونالدو و بیل هر دو بسیار سریع هستند اما اندکی با هم فرق دارند. رونالدو راست پاست و به سبک دیگری بازی می کند.
او می تواند به سمت مرکز زمین بازی کند و شوت های قدرتمندی بزند اما بازی کردن مقابل هر دو دشوار است."

دیدگاه‌ها