کد خبر : 1001192 | 27 بهمن 1391 ساعت 13:24 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

ابطحی:

به گیتی‌پسند اجازه بروز توانایی‌هایش را ندادیم

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری پس از پیروزی تیمش برابر گیتی‌پسند در هفته بیست‌ و دوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: بازیکنانم در حد و اندازه خودشان ظاهر شدند و به تیم حریف اجازه بروز توانایی‌هایش را ندادند.

به گیتی‌پسند اجازه بروز توانایی‌هایش را ندادیم
سیدمهدی ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهارکرد: معتقدم از ابتدای لیگ که مسابقات شروع شد، ما نباید هیچ دیداری را مساوی و یا واگذار می‌کردیم ولی به هر حال توپ است و می‌چرخد و در روزی که برتر میدان هستی، بازی را واگذار می‌کنی.
وی ادامه‌داد: بازی با گیتی پسند بسیار خوب بود و به نظرم هم تیم ما و هم گیتی‌پسند بازی خوبی را ارایه دادیم، ولی در شروع و پایان بازی، موقعیت‌های ما نسبت به حریف بیشتر بود.
سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری افزود: بازیکنانم عملکرد با کیفیتی داشتند و به نظرم زمانی که به گل رسیدیم، به آن هدفی که مدنظرمان بود، دست پیدا کردیم. ما ابتدای مسابقه چند موقعیت گل‌زنی داشتیم که با تبدیل نشدن آن‌ها به گل، این موضوع باعث شد کمی بازی‌ ما فروکش کند اما در نهایت و در ادامه، کار خود را انجام دادیم و توانستیم موفق شویم.
وی عنوان‌کرد: با رفتارهایی که از تیم گیتی‌پسند دیدم به نظرم در حد یک تیم قهرمان مقابل ما ظاهر شد چرا ‌که معتقدم بعضی از تیم‌ها بسیار خوب هستند ولی هیچ وقت حریف خود را با رفتار قهرمانانه شکست نمی‌دهند و از رفتارهایی استفاده می‌کنند که رفتارهای ممنوع هستند.
ابطحی در ادامه درباره دیدار آینده تیمش برابر صبای‌قم گفت: صبا تیمی است که از بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای بهره می‌برد و اکنون نیز شرایط برای این تیم به صورتی رقم خورده است که انگیزه بالایی دارند.
وی ادامه‌داد: باتوجه به برنامه‌هایی که صبا مدنظر دارد، ما باید از نظر انفرادی و تاکتیک گروهی در دفاع و حمله به صورتی ظاهر شویم که بتوانیم با آن‌ها مقابله کنیم.
سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری در ادامه به حضور سرمربی خارجی تیم‌ملی در اهواز اشاره‌کرد و گفت: خسوس کاندلاس دیدار ما و گیتی‌پسند را دید. او قصد دارد از چند بازی لیگ دیدن کند تا برای انتخاب اعضای تیم‌ملی، شناخت کافی داشته باشد.
تیم فوتسال ملی‌حفاری اهواز در هفته بیست‌ و ‌دوم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه 4 بر 3 میهمان خود گیتی‌پسند را شکست داد.

دیدگاه‌ها