کد خبر : 1001349 | 29 بهمن 1391 ساعت 11:01 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

برگی‌زر : امیداور به حضور در پلی‌آف هستیم

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان پس از پیروزی تیمش برابر شاهین بوشهر گفت: خوشحالم که توانستیم در یک بازی سخت پیروز شویم.

برگی‌زر : امیداور به حضور در پلی‌آف هستیم
هادی برگی‌زر بعد از پیروزی 4 بر یک تیمش در این مسابقه افزود: به هواداران تیم به خاطر اینکه از همان ابتدا ما را مورد حمایت خود قرار دادند، تبریک می‌گویم. حمایت آن‌ها باعث شد که ما گل خورده ابتدای بازی را جبران کنیم و در نیمه دوم مسابقه نشان دادیم که قابلیت‌های بسیاری داریم و خوشحالم که توانستیم یک بازی سخت را ببریم.
به گزارش ایسنا ، وی تصریح کرد: بازی کردن با تیم‌های پایین جدول و مدعیان سقوط، سخت‌تر از بالانشینان لیگ است.
وی بیان کرد: به هرحال فکر می‌کنم تیم شاهین بوشهر تا آن حدی که توان داشت خوب بازی کرد ولی کاملا مشخص بود که ما برتر میدان هستیم و چهار گل در این بازی به ثمر رساندیم که می‌توانستیم تعداد آن را بیشتر هم بکنیم.
برگی‌زر عنوان کرد: پیش از این بازی با خبرگزاری‌ها مصاحبه کرده بودم و اعلام کردم اگر نتوانیم در این بازی پیروز شویم، عملا از کورس صعود به مرحله‌ پلی‌آف خارج می‌شویم اما پس از این پیروزی شیرین امیدواریم که حداقل به عنوان تیم دوم گروه صعود کنیم.
وی در مورد اعتراض تماشاگران به قائم‌ مقام باشگاه ابومسلم اظهار کرد: اعتراض آن‌ها باعث شد در زمین مسابقه به بازیکنانم آسیب وارد شود و در مجموع موافق این نوع رفتارها نیستم و ما دارای فرهنگ ایرانی هستیم که اخلاق اسلامی در آن خیلی مهم است. به نظرم اگر قرار است از همدیگر انتقاد بکنیم،‌ باید در فضای بهتر با روش بهتر باشد.
سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر موضوع مالکیت باشگاه ابومسلم اعلام کرد: قرار شد در مورد موضوع مالکیت صحبتی نکنم ولی این مسائل در روند کاری تیم تاثیرگذار است.

دیدگاه‌ها