کد خبر : 1001621 | 02 اسفند 1391 ساعت 10:52 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

با کمترین امکانات فینالیست شدیم

اسفندیاری‌فر: چاره‌ای جز قهرمانی نداریم

مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با توجه به اینکه میزبان هستیم چاره‌ای جزء پیروزی مقابل روسیه و کسب عنوان قهرمانی نداریم.

اسفندیاری‌فر: چاره‌ای جز قهرمانی نداریم
ایرج اسفندیاری‌فر درباره پیروزی در مراحل مقدماتی جام جهانی کشتی فرنگی گفت: شرایط اردویی که برگزار کردیم مناسب نبود و با کمترین امکانات موفق به حضور در فینال شدیم.
به گزارش فارس ، وی ادامه داد: شاید با شرایط روحی که بیش از مسابقات بچه‌ها داشتند کمتر کسی فکر می‌کرد چنین نتیجه‌ای کسب کنیم اما با کارهایی که انجام دادیم از نظر روانی بچه‌‌ها را جمع و جور کنیم و با وجود مشکلات زیاد نتایج فوق‌العاده‌ای گرفتیم.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که قبل از مسابقات کادر فنی هم پیش‌بینی چنین نتایجی را نمی‌کرد گفت: می‌دانستیم بچه‌ها خوب هستند اما چون آنها امتحان خود را پس نداده بودند روی همین اصل حداقل را در نظر گرفته‌ایم تا توقعات بالا نرود.
اسفندیاری‌فر درباره دیدار فینال مقابل روسیه گفت: کشتی بسیار سنگینی داریم امیدوارم بتوانیم با حمایت تماشاگران و با توجه به اینکه میزبان هستیم روسها را شکست دهیم و برای چهارمین بار جام قهرمانی را بالای سر ببریم. چاره‌ای جزء قهرمانی نداریم.
وی خاطر نشان کرد: روسها تیم بسیار قدرتمندی دارند و چندین ملی‌پوش المپیکی خود را به ایران آورده‌اند حتی نفرات دوم آنها هم در سطح جهان هستند. امیدوارم کشتی‌های زیبایی بگیریم و در نهایت هم قهرمان شویم.

دیدگاه‌ها