کد خبر : 1002281 | 07 اسفند 1391 ساعت 09:45 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

کاشی:

دروازه‌بانان تیم الوند همدان از هر نظر آماده‌اند‌

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال الوند همدان گفت: تیم فوتبال الوند همدان سه دروازه‌بان کاملاً آماده و سرحال را در اختیار دارد و از این نظر مشکلی ندارد.

دروازه‌بانان تیم الوند همدان از هر نظر آماده‌اند‌
مصطفی ‌کاشی در همدان درباره شرایط دروازه‌بان‌های الوند اظهار داشت: هادی زرین‌ساعد یکی از دروازه‌بانان باتجربه و خوب فوتبال ایران است که در این فصل توانسته خیال بنده و کادر فنی را در پست دروازه‌بانی راحت کند.
به گزارش فارس ، وی افزود: دو دروازه‌بان ذخیره به نام‌های رسول ‌بلاغی و صدرا بهبهانی در کنار زرین‌ساعد قرار دارند که در هر زمان می‌توانند درون چارچوب بایستند و هر کدام که درون دروازه الوند باشند خیال ما از هر نظر آسوده است.
مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه کسب نتیجه برای ما مهم‌تر از هر چیزی است، گفت: زرین‌ساعد از همه دروازه‌بانان تیم باتجربه‌تر است و به همین دلیل درون دروازه می‌ایستد.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر شرایط تیم فوتبال الوند همدان ابراز داشت: خدا را شکر همه چیز در الوند خوب است به طوری که بازیکنان با روحیه و انگیزه بالایی در تمرینات شرکت می‌کنند.
کاشی درباره بازی اتکا گرگان بیان کرد: بازی برابر اتکا برای ما و این تیم بسیار حساس بود چرا که ما می‌خواستیم از کورس قهرمانی با گسترش فولاد عقب نیفتیم و آنها به دنبال جدا شدن از قعر جدول بودند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بازیکنان الوند به راحتی می‌توانند نتیجه هر بازی را تغییر دهند به همین علت وقتی در ابتدای مسابقه روی یک اشتباه گل خوردیم توانستیم دقایقی بعد این گل را جبران کنیم.
مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه نیمه دوم بازی بهتری را از خود به نمایش گذاشتیم، ابراز کرد: در نیمه دوم برای برد به میدان آمدیم اما بازی دفاعی اتکا مانع از این کار شد اما در نهایت تلاش بازیکنان در دقایق پایانی جواب داد و توانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم.
وی درباره شش هفته پایانی لیگ دسته اول به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: این شش هفته برای ما حکم فینال را دارد اگر بتوانیم با برد از بوشهر بازگردیم کار ما برای صعود راحت‌تر خواهد شد هر چند فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است.
کاشی درباره احتمال صعود الوند به لیگ برتر بیان کرد: قطعاً از ابتدای فصل هدف ما همین بوده اما با وجود دشواری آن ما تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم.
تیم فوتبال الوند همدان در قالب هفته بیست و یکم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور(جام آزادگان) روز دوشنبه هفتم اسفند ماه ساعت 15 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر میهمان تیم فوتبال شاهین است.
گفتنی است تا به این هفته الوند با انجام 20 بازی و کسب 38 امتیاز در رتبه دوم جدول گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد.

دیدگاه‌ها