کد خبر : 1002282 | 07 اسفند 1391 ساعت 09:44 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

گلزاری: با شکست شاهین‌ لیگ برتری هستیم‌

بازیکن بومی تیم فوتبال الوند همدان گفت: در صورت پیروزی این هفته برابر شاهین بوشهر لیگ برتری خواهیم شد.

گلزاری: با شکست شاهین‌ لیگ برتری هستیم‌
حمید گلزاری امجد درباره پیروزی برابر اتکا اظهار داشت: بازی برابر اتکا برای ما سنگین بود ‌به شدت به امتیازات بازی‌های خانگی نیاز داریم.
به گزارش فارس ، وی افزود: کادر فنی به خوبی این تیم را آنالیز کرده بودند و با شناختی که ما از روی نقاط ضعف و قوت این تیم داشتیم توانستیم اتکا را شکست دهیم.
بازیکن بومی تیم فوتبال الوند همدان درباره گل برتری خود در این بازی بیان کرد: لطف خدا و تلاش بازیکنان موجب شد که بتوانم ثمره تلاش‌های خود در طول تمرینات را بگیرم.
گلزاری‌امجد درباره شرایط خود ابراز داشت: چند مدت بود که نمی‌توانستم خوب بازی کنم و گل بزنم اما خدا کمک کرد تا در بازی برابر اتکا پایم به گل باز شود و همین موضوع باعث شد روحیه بهتری پیدا کنم.
وی درباره از دست دادن موقعیت‌های خود در بازی‌های مختلف به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: فشار بازی‌ها زیاد است به همین دلیل نمی‌شود گفت که بی‌دقت و کم‌تجربه هستم.
بازیکن بومی تیم فوتبال الوند همدان ادامه داد: به نظرم در این فصل بسیار بدشانسی آوردم اما قول می‌دهم که در بازی‌های باقیمانده بتوانم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانم.
وی با اشاره به تمرینات الوند همدان اظهار داشت: بازیکنان تیم در شرایط روحی و جسمی خوبی قرار دارند و به جز مصدوم بوده علی‌اصغر عاشوری و مسعود ابطحی مشکلی در بین تیم وجود ندارد.
گلزاری امجد در پاسخ به تعداد بازی‌های خود در طول فصل عنوان کرد: از 20 هفته‌ای که از لیگ دسته اول گذشته 16 هفته به صورت ثابت و تعویضی در ترکیب تیم الوند حضور داشته‌ام.
وی با بیان اینکه لیگ برتری شدن الوند از هر چیز برای من مهم‌تر است به خبرنگار ورزشی فارس گفت: در این فصل میزان قرارداد برای کسی مهم نبوده و تنها هدف ما این است که بتوانیم الوند را لیگ برتری کنیم.
مهاجم تیم فوتبال الوند همدان درباره شش هفته پایانی لیگ دسته اول ابراز داشت: شش هفته سخت و نفس‌گیر را پیش رو داریم در این شش هفته باقیمانده سه هفته میهمان و سه هفته میزبان هستیم.
وی گفت: تمام این بازی‌ها برای ما حکم جنگ و فینال را دارد به همین دلیل امیدوارم با کمک خدای متعال پیروز میدان باشیم.
گلزاری‌امجد با تشکر از هواداران تیم که در سرما و گرما آنها را تنها نگذاشتند، ابراز داشت: شاید اگر حمایت‌های آنها نبود جایگاه ما در جدول جای دیگری بود.
وی تصریح کرد: هواداران تیم اگر در بازی‌های باقیمانده با حمایت خود استادیوم شهدای قدس همدان را پر کنند کمترین پاداش ما به آنها لیگ برتر خواهد بود.
بازیکن بومی تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه اگر باز هم در ترکیب قرار گیرم گل خواهم زد، بیان کرد: در صورت صلاحدید و اعتماد کادر فنی برای حضور در زمین، باز هم گل خواهم زد و جواب اعتماد آنها را خواهم را داد.
وی یادآور شد: مسئولان در هفته‌های پایانی ما را تنها نگذارند و با حمایت‌های خود راه صعود الوند به لیگ برتر را هموارتر کنند.
تیم فوتبال الوند همدان در قالب هفته بیست و یکم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور(جام آزادگان) روز دوشنبه هفتم اسفند ماه ساعت 15 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر میهمان تیم فوتبال شاهین است.
گفتنی است تا به این هفته الوند با انجام 20 بازی و کسب 38 امتیاز در رتبه دوم جدول گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد.

دیدگاه‌ها