کد خبر : 1002459 | 08 اسفند 1391 ساعت 15:29 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

زنگا: سپاهان نسبت به سال قبل متفاوت است

سرمربی تیم فوتبال النصر گفت: با آمادگی کامل به این مسابقه آمده‌ایم و فقط از بازی مقابل سپاهان برد می‌خواهیم.

زنگا: سپاهان نسبت به سال قبل متفاوت است
والتر زنگا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل سپاهان گفت: خوشحالم از اینکه در دومین سال متوالی در لیگ قهرمانان آسیا به اصفهان بیایم و با سپاهان بازی داریم. مطمئنا مسابقه سختی مقابل این تیم در پیش داریم. سپاهان از بهترین تیم‌هاست اما در این دیدار دنبال کسب سه امتیاز هستیم.
وی در مورد اینکه سپاهان نسبت به سال گذشته چه فرقی دارد عنوان کرد: تیم‌ها هر سال متفاوت تر نسبت به قبل هستند و نمی‌شود یک تیم در 2 سال متوالی یک شکل بازی ارائه دهد. این شرایط برای النصر هم وجود دارد و فرقی نمی‌کند.
سرمربی تیم النصر در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها می‌گویند تیم‌های عربی خط حمله قوی‌ای دارند اما در دفاع ضعیف هستند اظهار داشت: این صحبت را قبول ندارم و به نظر من نظر درستی نیست. کسی که چنین حرفی را بیان می‌کند سیستم تیمی را متوجه نشده است.
وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد تیمش شرایط خوبی ندارد و از 5 بازی گذشته 4 باخت و تنها یک پیروزی به دست آورده است خاطرنشان کرد: ما کاملا آماده هستیم و با آمادگی کامل به اصفهان آمدیم. مقابل حریفی بازی می‌کنیم که قدرتمند است و با آمادگی کامل می‌خواهیم نتیجه مناسبی به دست آوریم.
زنگا در مورد اینکه آیا از دیدار فردا برد می‌خواهد یا به کسب یک تساوی رضایت می‌دهد اظهار داشت: هیچ مربی‌ای وجود ندارد که برای کسب تساوی به میدان برود و قطعا همه برد می‌خواهند برای حریفانمان احترام قائل هستیم اما فقط 3 امتیاز می‌خواهیم. سال گذشته اولین تجربه خودمان را در لیگ قهرمانان آسیا پشت سر گذاشتیم و امثال با شناخت بیشتر برای کسب نتیجه به میدان می‌آییم.
وی در مورد مصدومان تیمش گفت: بازیکن مصدوم نداریم و با کلیه نفراتمان به میدان خواهیم رفت.

دیدگاه‌ها