کد خبر : 1002609 | 09 اسفند 1391 ساعت 21:53 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

مردم اصفهان مهربان هستند

زنگا: سپاهان مستحق پیروزی بود

سرمربی تیم فوتبال النصر امارات گفت: سپاهان بهتر بازی کرد و مستحق برد بود.

زنگا: سپاهان مستحق پیروزی بود
 والتر زنگا پس از شکست 3 بر صفر برابر سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: از اینکه با تاخیر به نشست آمدم عذرخواهی می‌کنم، تصورم این بود که سرمربی سپاهان اول باید در نشست خبری شرکت کند. در پیروزی سپاهان شک و تردیدی نداشتم بهتر بازی کردند اما آنچه مایه تاسف است در نیمه دوم بود که شانسی به حریف ندادیم اما گل دوم بیخودی دریافت کردیم و روی کرنر گل خوردیم.
وی در مورد اینکه شانس تیم النصر را چقدر می‌داند، گفت: در نیمه اول دو شانس گل داشتیم اما طبق انتظار بازی نکردیم و پیروزی هم حق سپاهان بود. اما نمی‌توان پیش بینی کرد که کدام تیم صعود می‌کند 5 بازی مانده است در نیمه دوم 30 دقیقه بهتر بودیم و شانسی به سپاهان ندادیم. شاید در بازی‌ آینده پیروز شویم. هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.
زنگا در مورد دیدار با لوکومتیو ازبکستان در مرحله پلی آف گفت: هر بازی شرایط متفاوت دارد و نمی‌توان بازی ها را با هم مقایسه کرد. سپاهان هم گاهی وقت‌ها ضعیف بازی کند بنابراین نباید بازی ها را با یکدیگر مقایسه کرد. هر بازی داستان ویژه‌ای دارد.
سرمربی النصر در مورد نتایج ضیعیف این تیم در لیگ امارات و پیروزی مقابل لوکومتیو ازبکستان، گفت: بستگی دارد کجای لیوان را نگاه کنیم شاید 7 بازی باخته‌ایم استثنا بوده و بازی با لوکومتیو متفاوت بوده است.
زنگا در مورد میزبانی سپاهانی در این دیدار و اینکه او در ایران محبوبیت زیادی دارد، گفت: این سومین بار است در لیگ آسیا میهمان سپاهان هستیم. با ر اول با العین بودیم و یکبار شکستش دادیم و همان سال نایب قهرمان شد. مردم اصفهان مهربان هستند و بابت محبت به ایتالیایی‌ها ممنون هستم سفر به کشورهای دیگر مشکل است اما سفر به ایران راحت است  و در اصفهان و ایران احساس راحتی می‌کنم.
وی در مورد وضعیت فنی بازی گفت: وقتی 3 بر صفر می‌بازیم معنایش این است که نقاط ضعف زیادی داشتیم. بازیکنان خارجی و اماراتی تیم ضعیف بودند. باختیم و حرف دیگری نداریم. امشب قابل ارزیابی نبودیم.

دیدگاه‌ها