کد خبر : 1002640 | 10 اسفند 1391 ساعت 12:30 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

صادق‌زاده:

فدراسیون تکلیف‌ بسکتبال را مشخص کند

محسن صادق‌زاده با تاکید بر اینکه این شبهه وجود دارد که داوران تحت تاثیر یکسری مسائل کار می‌کنند، گفت: فدراسیون تکلیف‌مان را مشخص کند که واقعا اینگونه است یا اینکه آنها در کل ضعیف هستند.

فدراسیون تکلیف‌ بسکتبال را مشخص کند
به گزارش خبرگزاری مهر،سرمربی تیم بسکتبال فولادماهان اصفهان به روند دیدار دوم تیمش مقابل مهرام در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر اشاره کرد و اظهارداشت: تیم من نتیجه این بازی را واگذار کرد در حالیکه 20 امتیاز جلو بود اما بعد از کوارتر سوم ناگهان جریان قضاوت بازی به گونه‌ای تغییر کرد که بازیکنانم را دچار شوک روحی و روانی کرد طوریکه نتوانستند عملکرد خوب‌شان را ادامه دهند.
وی با بیان اینکه بعد از دیدار نخست مرحله نیمه نهایی نشستی با مسئولان فدراسیون بسکتبال داشت، یادآور شد: در مورد دیدار نخست هم به مواردی معترض بودیم به همین دلیل صبح سه شنبه (صبح روز بازی دوم) نشستی با مسئولان فدراسیون برگزار کردیم و طی آن فیلم بازی را بازبینی کردیم. حتی مشخص شد که در مواردی که نسبت به آن اعتراض داشتیم، حق به جانب ما بوده است با این حال در بازی دوم با مسائل زیادی مواجه شدیم که برای‌مان شبهه برانگیز بود.
صادق‌زاده تاکید کرد: در جریان بازی دوم که با 20 اختلاف امتیاز پیش افتاده بودیم، در واقع مهرام تسلیم شده بود اما با شروع کوارتر سوم تیم فولاد ماهان وارد بحران روانی شد چراکه جهت قضاوت به طور کلی عوض شد. جریاناتی ایجاد شد که سمت و سوی بازی را به طور تغییر داد.
وی با اینکه باید بدانیم از تیم خاص، مربی خاص یا بازیکنان خاص حمایت می‌شود، تصریح کرد: اگر بسکتبال به این صورت دنبال شود و با یک بعد دیده می‌شود، سرمایه گذاران کنار می‎روند و در این صورت دست بسکتبال خالی می‌شود. نباید اجازه دهیم این شرایط ایجاد شود.
سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان با بیان اینکه شاید دست‌هایی پشت پرده است، خاطرنشان کرد: فدراسیون تکلیف بسکتبال و بسکتبالی‌ها را مشخص کند. واقعا داوران ضعیف هستند یا اینکه تحت تاثیر مسائل پیرامونی قرار می‌گیرند. برای خود من این شبهه است که داوران تحت تاثیرند نه اینکه خودشان مقصر باشند چون هر داوری می‌آید چگونگی مدیریتش شبهه بر انگیز است. در هر صورت این چندگانگی‌ها ذهنیت ها را عوض می‌کند.
"احتمال دارد با وجود مسائلی که به آن معترض هستید دیدار سوم برابر مهرام را برگزار نکنید"؟، صادق‌زاده در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر گفت: با وجود این شرایط و حتی بازیکنان آسیب دیده‌ای که داریم، تا آخر با قدرت ایستاده‌ایم. اطمینان داشته باشید کاری می‌کنیم، شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که این مسائل را بپوشانیم البته اگر اجازه دهند بسکتبال واقعی بازی شود.
دیدار سوم تیم‌های مهرام و فولاد ماهان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز جمعه در سالن مخابرات اصفهان برگزار می‎شود. دیدار اول و دوم این دو تیم دوشنبه و سه شنبه گذشته در تهران برگزار شد که در هر دو دیدار مهرام به برتری دست یافت.

دیدگاه‌ها