کد خبر : 1002691 | 11 اسفند 1391 ساعت 09:13 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

سبحانی: تقوی برکنار نمی‌شود

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت، با وجود نتایج سایپا، قصد تغییر در کادر فنی را ندارد و از سرمربی تیم حمایت می‌کند.

سبحانی: تقوی برکنار نمی‌شود
خلیل سپهر سبحانی پس از شکست 4 بر 1 این تیم برابر پرسپولیس بیان کرد: ما در نیمه‌ی اول گل زودهنگامی دریافت کردیم و این اتفاق شرایط روانی بدی برایمان رقم زد اما نیمه‌ی دوم برای ما بود. بازیکنان در این نیمه خودشان را پیدا کردند.
به گزارش ایسنا،وی ادامه داد: باید قبول کنیم وقتی که 5 نفر از بازیکنان اصلی تیم نیستند شرایط خارج از اراده‌ای برای ما رقم می‌خورد اما دلیلی برای ناامیدی نیست. به هر حال امروز با نبود بازیکنان اصلی‌مان، جو تماشاگران و تیم هجومی پرسپولیس طبیعی بود که کار ما سخت شود.
مدیرعامل باشگاه سایپا همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه سایپا تصمیمی برای تغییرات در تیمش دارد؟ افزود: تصمیم ما این است که محکم و سرزنده‌تر ادامه دهیم و به آینده امیدوار باشیم. مطمئنا تغییری نخواهیم داشت و از کادر فنی حمایت می‌کنیم. سایپا برای خودش منطقی دارد و بر اساس آن منطق اگر بخواهد ادامه دهد سرزنده‌تر خواهند شد. ما نگران چیزی نیستیم و قصد تغییر نداریم.
سبحانی همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که چرا از زمان آمدنش به باشگاه سایپا با بازیکنان مصاحبه نداشته و ارتباطش با اصحاب رسانه کم است، عنوان کرد: مصاحبه نکردن دلیل خاصی ندارد و به اعتقاد خودم ارتباطم با رسانه‌ها خوب هم است.
وی در پایان درباره‌ی وضعیت داوری‌های مسابقات لیگ نیز خاطرنشان کرد: اشتباهات داوری بخشی از واقعیت‌های فوتبال است و این اشتباهات برخی اوقات خروجی‌های عجیبی هم دارد. در فوتبال آنهایی که احساس مسوولیت می‌کنند برای وضعیت داوری باید فکری کنند؛ چون ضرری که به باشگاه‌ها می‌رسد در نهایت تیم ملی را متضرر می‌کند. بنابراین مسوولان باید به فکر تیم ملی باشند.

دیدگاه‌ها