کد خبر : 1002789 | 12 اسفند 1391 ساعت 09:38 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

رورا: لیگ برای ما بسیار مهم است

دستیار سرمربی بارسلونا اعلام کرد که امشب مقابل رئال مادرید در لالیگا به همان شیوه همیشگی بازی خواهد کرد.

رورا: لیگ برای ما بسیار مهم است
جوردی رورا در نشست مطبوعاتی پیش از ال‌کلاسیکو امشب در سانتیاگو برنابئو به دفاع از لیونل مسی پرداخت و گفت: او تب داشت اما بهتر شده است. وقتی بهترین فوتبالیست جهان در تیم‌تان بازی می‌کند و گل نمی‌زند، جلب توجه می‌کند اما این تنها یکی از آن چیزها است. او می‌تواند برای گلزنی دوباره هر قدر که دلش می‌خواهد طولش بدهد، بالاخره پایش به گلزنی باز خواهد شد.
به گزارش فارس،رورا ادامه داد: لیگ برای ما بسیار مهم است. کسب این عنوان از قهرمانی‌های اصلی است. دیدار با رئال مادرید و کسب یک نتیجه خوب برای ما گام مهمی محسوب می‌شود.
دستیار ویلانووا خاطرنشان کرد: پیروزی در این بازی اختلاف بین دو تیم در لیگ را بیشتر می‌کند. هدف ما کسب هر 3 امتیاز است و اگر این پیروزی اعتماد به نفس ما را افزایش دهد، بهتر هم هست. دانستن این که کدام یک از بازیکنان رئال امشب به میدان می‌روند، کار سختی است اما به هر حال تیم سختی است. رئال بازیکنان بسیار قدرتمندی دارد.
جوردی رورا اضافه کرد: خبرنگاران را درک می‌کنم. کار آنها تحلیل و بیان عقایدشان است. درست است که انتقادهایی وجود داشته است اما چیزی نیست که بتوانیم کاری انجام دهیم. کار ما این است که مثل همیشه بازی کنیم. نمی‌خواهیم شیوه بازی خودمان را تنها به خاطر کسب 2 نتیجه ضعیف عوض کنیم.

دیدگاه‌ها