کد خبر : 1002900 | 13 اسفند 1391 ساعت 08:33 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان پتروشیمی: آماده قهرمانی هستیم

کاپیتال تیم بسکتبال پتروشیمی معتقد است هم تیمی‌هایش انگیزه زیادی دارند و برای قهرمانی آماده‌اند.

کاپیتان پتروشیمی: آماده قهرمانی هستیم
حامد سهراب نژاد درباره شرایط پتروشیمی پیش از آغاز فینال لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: خدا را شکر همه بازیکنان در آمادگی کامل به سر می‌برند و با نمایش خوب در نیمه نهایی گامی محکم برای رسیدن به قهرمانی برداشتند.
وی افزود: شرایط روحی روانی و فنی تیم مناسب است و جو مناسبی بر پتروشیمی حاکم است. بازیکنان یکدل و هماهنگ هستند و آماده می‌شوند تا در فینال شایستگی‌هایشان را نشان دهند. مطمئن باشید تمام بازیکنان با تمام توان کار و مبارزه می‌کنند و در فینال نیز تنها به دنبال برد هستند.
کاپیتان تیم بسکتبال پتروشیمی با اشاره به میزبانی تیمش در دو دیدار نخست فینال ادامه داد: در دو مسابقه اول میزبان هستیم باید بهترین نمایش را داشته باشیم و در دو بازی نیز به پیروزی برسیم تا با خیالی آسوده به تهران بیایم. همه بچه‌ها برای قهرمانی آماده‌اند و باید در همان دو مسابقه نخست گام‌های محکمی برداریم تا آرامش لازم را بدست بیاوریم. پتروشیمی از ابتدای فصل شرایط مناسب را پشت سر گذاشت و حالا به هدفش نزدیک شده و باید با دقت مضاعف به کارش ادامه دهد.
ملی پوش بسکتبال پتروشیمی درباره روند رو به رشد این تیم در طول فصل نیز گفت: با توجه به اینکه بازیکنان از تیم های مختلف پتروشیمی جمع شده‌اند، در ابتدا هماهنگی خوبی نداشتیم اما بازی به بازی وضعیت فرق کرد. روند رو به رشدی پیدا کردیم و خوب کار کردیم. پتروشیمی در پلی آف به مرز آمادگی رسید حالا می تواند با قدرت اصلی‌اش به میدان برود. بازیکن خارجی دوم خیلی خوب با تیم هماهنگ شده است و نمایش زیبایی دارد. حالا پتروشیمی باید هوشیارتر عمل کند تا آخرین گام نیز موفقیت آمیز برداشته شود.
سهراب نژاد با اشاره به شرایط مهرام تصریح کرد: مهرام مدافع عنوان قهرمانی است. آنها با تمام توان آماده می‌شوند تا از این عنوان دفاع کنند، اما امسال شرایط فرق می‌کند. ما سال گذشته با وضعیتی خاص به فینال رسیدم اما حالا بسیار قدرتمند هستیم و انگیزه بالایی داریم تا رتبه‌ی سال گذشته‌مان را ارتقا بدهیم. مهرام پنج بازیکن موثر دارد اما از طرف دیگر فاصله نیمکت با این مهره‌ها زیاد است. ما در پتروشیمی در یک سطح هستیم و بازیکنان ذخیره نیز بسیار قابل اعتماد و اتکا هستند. این فاکتور برتری ما است و باید به خوبی از آن استفاده کنیم.
وی افزود: این مساله شاید در بازی‌های نخست تاثیر گذارد باشد اما اگر کار به مسابقه‌های چهارم و پنجم برسد. بازیکنان نیمکت‌نشین نقشی بزرگ پیدا خواهند کرد. می‌دانم تمام نفرات پتروشیمی آماده‌اند تا با انگیزه در فینال بازی کنند. مهرام در دیدار نیمه نهایی نیز رقابت‌های سختی را گذرانده که باعث خستگی بازیکنانش شده است.
سهراب نژاد در پاسخ به این سوال که رقابت بازیکنان زیر سبد پتروشیمی را با خارجی‌های مهرام چطور می‌بیند؟ بیان کرد: ما مهره‌های خوبی در منطقه‌های داخلی داریم که تجربه بازی برابر بسکتبالیست‌های خارجی را دارند. آن‌ها در تیم ملی و باشگاه خوب کار کردند و در فینال لیگ نیز می‌توانند بهترین باشند. معتقدم مشکلی نخواهیم داشت و شرایط مناسب خواهد بود.
وی در پایان بیان کرد: امیدوارم بتوانیم در این هفته با تمرین‌های بهتر شرایط خوب تیم را حفظ کنیم. در دو مسابقه نخست که میزبان هستیم باید حداکثر نتیجه را بگیریم تا در ادامه بهتر کار کنیم.
به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال پتروشیمی و مهرام همانند فصل گذشته به فینال لیگ برتر رسیند که هفدهم و هجدهم اسفند در ماهشهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دیدگاه‌ها