کد خبر : 1003361 | 17 اسفند 1391 ساعت 11:59 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

لنون:بین سلتیک و یوونتوس یک دریا فاصله بود

سرمربی سلتیک معتقد است که فاصله شاگردانش با یوونتوس به اندازه یک دریا بود.

لنون:بین سلتیک و یوونتوس یک دریا فاصله بود
نیل لنون پس از شکست 2 بر صفر مقابل یوونتوس و حذف از لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: باید ببینیم در تابستان چند نفر از بازیکنان می‌خواهند به تیم‌های دیگر ملحق شوند. این پیشرفت ما را نشان می‌دهد. می‌خواهیم بازیکنان جوان‌تر را وارد تیم کنیم، آنها را پرورش دهیم و سپس بفروشیم. این استراتژی برای ما عالی کار کرده است.
به گزارش فارس،سرمربی 41 ساله سلتیک با بیان اینکه به اندازه یک دریا بین یوونتوس و سلتیک فاصله بود، ادامه داد: من فکر می‌کنم اختلاف سطح 2 تیم باعث شد که ما بازنده این دو دیدار باشیم. آمبروسه فرصت بسیار خوبی داشت و می‌توانستیم در نیمه دوم کار را به تساوی بکشانیم. کسی چه می‌داند پس از آن چه اتفاقی می‌افتاد.
وی خاطرنشان کرد: در 15 دقیقه پایانی بازی خوبی به نمایش گذاشتیم، ساماراس یک‌بار مقابل دروازه ظاهر شد و انتظار داشتیم گری هوپر گل بزند؛ اما بوفون مهار فوق‌العاده‌ای انجام داد. در این مسابقه سطح دو تیم در پایان برنده را تعیین کرد و من فکر می‌‌کنم که در دو مسابقه همین مسئله حرف اول را زد.
لنون اضافه کرد: امیدوارم تیمم درس‌های زیادی گرفته باشد. باشگاه به آنها افتخار می‌کند و من هم افتخار می‌کنم که در این تیم و این ورزشگاه فوق‌العاده مربیگری می‌کنم.
سرمربی سلتیک تأکید کرد: امیدوارم این بازیکنان جوان با تجربیات‌ خود شکوفا شوند. یوونتوس در هر دو بازی با برنامه عمل کرد.

دیدگاه‌ها