کد خبر : 1003526 | 18 اسفند 1391 ساعت 21:35 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

استیو کلارک: مورینیو آماده هدایت یونایتد است

استیو کلارک، سرمربی وست بروم و کمک سابق مورینیو در چلسی، معتقد است که این مربی پرتغالی آماده در اختیار گرفتن هدایت منچستریونایتد، بعد از بازنشستگی سرالکس فرگوسن است.

استیو کلارک: مورینیو آماده هدایت یونایتد است
کلارک که همچنان رابطه نزدیکی با مورینیو دارد معتقد است که نتایج اخیر رئال به خوبی کیفیت بالای این مربی جنجالی را به نشان داد.
به نقل از گل، او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" وقتی به رکوردهای او و باشگاه هایی که او در آن کار کرده، نگاه می کنید، متوجه می شوید که از چه کیفیتی برخوردار است؛ رئال مادرید یکی از باشگاه هایی است که تنها مربیانی در سطح او می توانند در آن کار کنند.
من پیش از دیدار رئال مقابل منچستریونایتد، چند اس ام اس برای او فرستادم و برایش آرزوی موفقیت کردم. به او گفتم که دنیا این بازی را تماشا خواهد کرد. من نمی توانستم به الدترافورد بروم زیرا برای دیدن یکی از بازی های دسته اول انگلیس به ورزشگاه رفته بودم!
هرچند پیروزی های اخیر شرایط مورینیو را بهبود بخشیده، اما همچنان به نظر می رسد آینده او در رئال، به سرنوشت تیمش در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ بستگی دارد.
رئال در زمان کریسمس شرایط خوبی نداشت اما اکنون همه چیز برای ژوزه خوب پیش می رود؛ آنها به خوبی اوضاع را به سود خودشان تغییر دادند. آنها دو بار بارسا را شکست دادند و بعد مقابل منچستریونایتد به پیروزی رسیدند."
رئال با پیروزی مقابل منچستریونایتد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کرد و کلارک معتقد است که مورینیو می تواند با رساندن رئال به دهمین قهرمانی در چمپیونزلیگ، میراث بزرگی از خود به جا بگذارد.
" من مطمئنم که مورینیو کاملا روی کسب سومین قهرمانی در چمپیونزلیگ با سه تیم مختلف در سه کشور متفاوت، تمرکز کرده است.
فکر می کنم در حال حاضر این هدف اصلی اوست و او کاملا روی آن تمرکز دارد.
او با رئال قرارداد دارد اما اینکه رئالی ها در پایان فصل بخواهند چه تصمیمی برای سرمربی شان بگیرند، بحث متفاوتی است."

دیدگاه‌ها