کد خبر : 1003559 | 19 اسفند 1391 ساعت 11:34 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

طهماسبی:

بازی با ذوب‌آهن بیش از 3 امتیاز ارزش دارد

کاپیتان تیم فوتبال پیکان گفت: بازی با ذوب‌آهن یکی از حساس ترین دیدارهای فصل پیکان است و بیش از 3امتیاز ارزش دارد.

بازی با ذوب‌آهن بیش از 3 امتیاز ارزش دارد
محمد‌رضا طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد تساوی بدون گل تیمش مقابل مس کرمان گفت: هرچند کسب تساوی در کرمان نتیجه بدی نیست اما یک امتیاز چاره‌گشای کار نیست و دردی از ما دوا نمی‌کند. بازی وضعیت بدی نداشت و بیشتر توپ در میانه میدان بین دو تیم رد و بدل می‌شد. ای کاش این یک امتیاز‌ها را در دیدارهای قبلی به دست می‌آوردیم.
وی در مورد اینکه چرا پیکان در نیم‌فصل دوم نتوانسته نتایج خوبی کسب کند اظهار داشت: شاید بزرگترین دلیل افت تیم ما در نیم‌فصل دوم مصدومیت‌های بازیکنانمان بوده باشد که هیچ وقت تمامی بازیکنان را به طور کامل در اختیار نداشت. همیشه با حضور یکی دو مصدوم و محروم به مصاف حریفان رفتیم و نتوانستیم از کل توان تیم استفاده کنیم.
کاپیتان پیکان در مورد اینکه آیا تیمش می‌تواند در لیگ برتر باقی بماند گفت: ناامید نیستیم و کارمان را با قدرت دنبال می‌کنیم. همانطور که در نیم‌فصل اول در مقطعی 4_ 5 پیروزی پشت سر هم به دست آوردیم شاید این بار هم همین روند برای ما تکرار شود البته سرنوشت ما در اختیار خودمان نیست و به نتایج سایر تیم‌ها هم نگاه می‌کنیم. در کل فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و امیدوارم به موفقیت برسیم.
طهماسبی در مورد دیدار حساس هفته آینده پیکان مقابل ذوب آهن تصریح کرد: این بازی ارزشش خیلی بیشتر از 3 امتیاز است و با توجه به اینکه ذوب آهن یکی از رقبای مستقیم ماست با پیروزی در این بازی می‌توانیم امیدوار شویم. در نیم‌فصل دوم دو بازی بسیار حساس داشتیم. در یک دیدار به مصاف آلومینیوم رفتیم که به پیروزی رسیدیم و مسابقه حساس بعدی ما مقابل ذوب آهن است که دعا می‌کنم در این دیدار هم بتوانیم به پیروزی برسیم.

دیدگاه‌ها