کد خبر : 1003656 | 20 اسفند 1391 ساعت 10:29 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

رورا: لالیگا کلید موفقیت بارسا است

دستیار سرمربی بارسلونا پس از پیروزی برابر لاکرونیا مسابقات لیگ را عامل موفقیت شاگردانش عنوان کرد.

رورا: لالیگا کلید موفقیت بارسا است
جوردی رورا پس از پیروزی 2 بر صفر شب گذشته تیمش مقابل دپورتیوو لاکرونیا اعلام کرد که شاگردانش با اعتماد به نفس سه‌شنبه شب به دیدار میلان در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌روند.
به گزارش فارس، غول‌های اسپانیا شب گذشته جای پای خود در صدر لالیگا را با گل‌های الکسیس سانچس و لیونل مسی محکم‌تر کردند.
رورا در این باره اظهار داشت: کاملا می‌دانیم که می‌خواهیم چگونه مقابل میلان بازی کنیم و آنها چگونه برای دیدار با ما میدان خواهند آمد.
وی ادامه داد: لالیگا کلید موفقیت ما است و نباید این مسئله را فراموش کنیم. 3 امتیاز مهم بود و ما برتری (اختلاف 14 امتیازی) خود را حفظ کردیم. این مسابقه به سود ما بود. گل نخوردن مهم بود.
دستیار ویلانووا با اشاره گل سانچس در این دیدار خاطرنشان کرد: الکسیس می تواند سه‌شنبه بازی کند. او در این بازی برای ما مهم بود و با گلزنی و عملکرد خوبش کمک فراوانی به ما کرد.
وی اضافه کرد: هرکسی در یک فصل بازی‌های خوب و بد دارد اما فابرگاس فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و بازی‌های فوق‌العاده‌ای داشته است.
جوردی رورا تأکید کرد: ژاوی روز گذشته تمرین کرد، باید ببینیم چگونه بهبود می‌یابد و پس از بررسی وضعیت آسیب‌دیدگی او تصمیم خواهیم گرفت که مقابل میلان بازی کند یا خیر.
دستیار ویلانووا اشاره کرد: شاید برخی پیش‌بینی کنند که کدام بازیکنان مقابل میلان به میدان نمی‌روند اما ترکیب اصلی هنوز مشخص نشده. اینکه همه بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی رقابت می‌کنند برای بالا رفتن سطح تیم خوب است.

دیدگاه‌ها