کد خبر : 1003806 | 21 اسفند 1391 ساعت 14:05 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

رورا: ما می توانیم میلان را شکست دهیم

رورا، کمک مربی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا که هدایت این تیم را به طور موقت بر عهده گرفته است در آستانه دیدار فردا شب مقابل میلان گفت می داند تیمش چگونه می تواند حریف را مغلوب کند.

 رورا: ما می توانیم میلان را شکست دهیم
جوردی رورا گفت : « این بازی مهمی است که ما تمام تلاش و تمرکز خود را به پیروزی در آن معطوف کرده ایم. ما می دانیم قرار است در این دیدار با چه رویکردی بازی کنیم.»
وی افزود : « ما با شیوه بازی میلان آشنایی داریم. من فکر نمی کنم روحیه تیم پایین باشد و برای بازی فردا شب آمادگی کامل داریم.»
کمک مربی بارسلونا گفت : « ما باید خط دفاعی تیم را تقویت کنیم و مانع گلزنی آنها شویم.هر رقابتی با رقابت دیگر متفاوت است، بهترین رویکرد ، رویکرد پیروزی است و ما برای آن سخت تلاش کرده ایم.ما برای تحت فشار قرار دادن حریف کار کرده ایم و فکر می کنم در شرایط خوبی قرار داریم و می توانیم به هدف خود دست یابیم.»
رورا گفت : « ما همه تلاش خود را برای پیروزی به کار خواهیم بست. من روحیه بازیکنان را خوب می شناسم و می دانم که آنها همه سعی خود را خواهند کرد.»
ماریو بالوتلی و جیامپائولو پاتسینی در دیدار مقابل بارسلونا در ترکیب میلان قرار ندارند.بالوتلی به علت بازی برای تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس دیگر نمی تواند در رقابتهای لیگ قهرمانان بازی کند و پاتسینی هم به علت مصدومیت از ناحیه زانو قادر به بازی کردن نیست.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، ماتیو فلامینی، هافبک تیم میلان درباره بازی فرداشب مقابل بارسلونا گفت : « ما به خودمان ایمان داریم و می توانیم به دور بعدی لیگ قهرمانان راه یابیم. این بازی آسانی نیست و باید کمی دفاعی بازی کنیم، اما سعی خواهیم کرد فوتبال خود را به نمایش بگذاریم. ما می دانیم که به ثمر رساندن یک گل می تواند کار را برای آنها دشواتر کند.»

دیدگاه‌ها