کد خبر : 1003872 | 22 اسفند 1391 ساعت 10:08 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

رورا: برای صعود به یک بازی بی‌عیب نیاز داریم

دستیار سرمربی بارسلونا معتقد است که تیمش برای صعود به دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به بازی بی‌عیب و نقصی مقابل میلان نیاز دارد.

رورا: برای صعود به یک بازی بی‌عیب نیاز داریم
رورا برای رویارویی امشب تیمش مقابل میلان برنامه مشخصی دارد. وی شب گذشته در نشست خبری پیش از بازی اظهار داشت: چند روز است که روی ۱۱ بازیکن اصلی تیم کار می‌‌کنیم. امروز هم جلسه تمرینی داشتیم و باید ببینیم فردا چه تصمیمی خواهیم گرفت. یک طرح کلی داریم اما یک یا دو نقطه هنوز باقی مانده است.
وی ادامه داد: بازی بی‌عیب و نقص همیشه نتیجه خوبی دارد؛ یا صعود می‌کنیم یا نتیجه خوبی به دست می‌آوریم. مسئله مهم این است که تعادلی میان احساسات، نیرو و اشتیاق‌مان به پیروزی برقرار کنیم و شتاب‌زده نباشیم. باید میانه میدان را در دست بگیریم. 90 دقیقه زمان داریم و ممکن است برای زدن 2 گل به زمان زیادی نیاز داشته باشیم یا اینکه خیلی زود به آن برسیم. باید خونسرد باشیم و کنترل خودمان را از دست ندهیم.
دستیار سرمربی بارسلونا در پاسخ به اینکه آیا شباهتی میان بازی امشب مقابل میلان و بازی‌های قبلی این تیم در مرحله حذفی لیگ قهرمانان میان اینتر و چلسی وجود دارد یا خیر، گفت: بازی‌های زیادی را تجربه کرده‌ایم که ساختار فوتبالی آن همین بود اما هر تیمی برای خودش منحصر به فرد است و نمی‌توانید یک بازی را با مسابقات دیگر مقایسه کنید. با تیم‌های زیادی دیدار داشته‌ایم اما باید تمرکزمان را حفظ کنیم. مهمترین مرجع ما بازی اولی است که مقابل این تیم داشتیم.
جوردی رورا خاطرنشان کرد: نقشی را بر عهده گرفتم که به دلیل شرایطی که همه می‌دانند، نمی‌خواستم اما هرگز احساس نکردم که رفتار بدی با من شده است. احساس من این است که بخش زیادی از مردم، اکثریت عمده کاری را که ما انجام می‌دهیم، می‌فهمند و از ما حمایت می‌کنند.

دیدگاه‌ها