کد خبر : 1004030 | 23 اسفند 1391 ساعت 17:59 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

آ‎غاز واگذاری سهام سرخابی‌ها از سال 93

معاون توسعه ورزش قهرمانی ورزش و جوانان گفت: مراحل خصوصی‌سازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال طبق مصوبه هیئت دولت قرار است در سال 93 انجام شود و امور اجرایی آن تا پایان سال آینده انجام خواهد شد.

آ‎غاز واگذاری سهام سرخابی‌ها از سال 93
حمید سجادی که برای مراسم تجلیل از قهرمانان، مدال‌آوران و خبرنگاران ورزشی استان به همدان سفر کرده بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و طبق مصوبه هیئت وزیران تیم‌های محبوب پایتخت پرسپولیس و استقلال در لیست شرکت‌هایی هستند که تا سال 93 وقت دارند که مقدمات واگذاری را آغاز کرده و در سال 93 این واگذاری اعمال شود.
وی افزود: در سال ‌جاری مشکلات مالی برای تمام تیم‌ها در رشته‌های مختلف وجود داشته که بخشی از مشکلات به دلیل مسائل تحریم بوده که باعث شده تا تنگناهای اقتصادی در مدیریت باشگاه به وجود آید و در بخش ورزش این موارد برای تیم‌های بزرگ استقلال و پرسپولیس بیش از پیش مشهود است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: خیال مدیران استقلال و پرسپولیس راحت باشد، هواداران، مردم و مدیران این دو باشگاه پرطرفدار مطمئن باشند که وزیر ورزش و جوانان نیز همه مسائل اعم از برادری، برابری و مساوات را برای هر دو تیم به صورت عادلانه رعایت خواهد کرد.
وی عنوان کرد: اما نباید از یاد ببریم که باید در مسائل هزینه و کارهای بودجه، صرفه‌جویی و برنامه‌ریزی داشته باشیم و اگر مدیریت در این اتفاقات اقتصادی باشد؛ به طور حتم سربلند از این شرایط عبور می‌کنیم و بین مردم جامعه نیز سربلند خواهیم بود.
به گفته سجادی، وزارت ورزش و جوانان تفاوتی بین دو تیم بزرگ و پرطرفدار کشورمان قائل نیست و در راستای حل مشکلات مالی پرسپولیس و استقلال تلاش خواهد کرد.
وی ابراز داشت: برای تسریع بخشیدن در واگذاری سهام این دو باشگاه قطعاً اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.
معاون توسعه ورزش قهرمانی ورزات ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اظهارنظر وزیر ورزش و جوانان درباره عملکرد فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: مردم علاقه‌مند به صعود تیم ملی به جام جهانی برزیل هستند و در این زمینه وزیر ورزش و جوانان نظر عمومی مردم را مطرح کرده‌اند.
وی اذعان داشت: برای تشکیل مجمع عمومی فدراسیون فوتبال باید منتظر ارزیابی جدول شاخص‌ها، آمار و ارقام عملکرد فدراسیون‌ها بود که مورد بررسی قرار می‌گیرند تا نظر نهایی خود را اعلام کنیم.

دیدگاه‌ها