کد خبر : 1004316 | 26 اسفند 1391 ساعت 18:52 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

آفاق: فعل خواستن را به خوبی صرف کردیم

ملی‌پوش بسکتبال پتروشیمی گفت: مهم‌ترین عامل موفقیت ما این بود که فعل خواستن را به خوبی صرف کردیم.

آفاق: فعل خواستن را به خوبی صرف کردیم
حامد آفاق پس از کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: از این قهرمانی بسیار خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که تلاشمان در طول یک فصل به ثمر نشست. خیلی زحمت کشیدیم حق ما بود که قهرمان شویم.
وی ادامه داد: مهم‌ترین عامل موفقیت ما این بود که فعل خواستن را به خوبی صرف کردیم و همه می‌خواستند که قهرمان شوند. خوشبختانه شرایط ما از اول فصل خوب بود، همه بازیکنان همدل برای رسیدن به هدفشان تلاش می‌کردند.
ملی‌پوش بسکتبال، پتروشیمی در پاسخ به این سؤال فارس که شما هر تیمی می‌روید قهرمان می‌شود، عنوان کرد: من به قهرمانی عادت کردم و به چیزی جز آن فکر نمی‌کنم، اگر دوم می‌شدیم با مقام دهمی برای من فرقی نمی‌کرد و راضی نمی‌شدم.
آفاق در مورد اینکه چرا دو بازی دوم را در تهران واگذار کردید، گفت:‌ در آن مسابقه شرایط به کلی فرق می‌کرد یک جاهایی داوران اشتباه داشتند، به نظر من خطای آخر که روی جابر ابراهیم انجام شد را داوران ندیدند اما خوشبختانه امروز با اختلاف بردیم و هیچ حرف و حدیثی وجود نداشت. سه بازیکن ما 5 فوله شدند و در مهرام هم دو بازیکن اخراج شدند.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا قبول دارید که مهره‌های خارجی پتروشیمی بهتر از مهرام بودند یا خیر، عنوان کرد: این موضوع را قبول ندارم، بازیکنان داخلی ما هم بسیار خوب بودند. ما در چند بازی یار خارجی‌مان را نداشتیم اما باز هم برنده شدیم.
وی در مورد اینکه برای فصل آینده تصمیم گرفته است، گفت:‌ هنوز هیچ چیز مشخص نیست،‌ من با حضور تماشاگران پتروشیمی عاشق این تیم شدم. قهرمانی در پتروشیمی لذت بخش بود چون با سختی زیادی کسب شد.

دیدگاه‌ها