کد خبر : 1004535 | 28 اسفند 1391 ساعت 15:24 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

استرس زیادی داریم

سرپرست پیکان: همچنان امیدواریم

سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: ذوب‌آهن با پیروزی مقابل ما فاصله خودش را زیاد کرد و تساوی در این دیدار هم به درد ما می‌خورد.

سرپرست پیکان: همچنان امیدواریم
 رضا رهقی در مورد شرایط بد تیمش گفت: متاسفانه ما انگیزه داریم اما به دلیل شرایط سختمان در جدول و استرسی که روی تیم وجود دارد نمی‌توانیم نتیجه بگیریم.
به گزارش فارس، وی در مورد اینکه آیا پیکان امیدی برای ماندن در جدول دارد عنوان کرد: امید داریم اما کارمان سخت است. ذوب آهن الان شرایط بهتری پیدا کرده و خودش را به مسابقات پلی آف نزدیک کرده است. اگر در بازی روز گذشته به تساوی می‌رسیدیم کارمان راحت‌تر بود اما اکنون شرایطمان در گروه خیلی سخت شده است.
سرپرست پیکان در مورد شکست 2 بر یک مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم. در نیمه اول ذوب آهن موقعیت‌های بیشتری داشت اما در نیمه دوم بازی پایاپای دنبال می‌شد. ذوب آهن در وقت دوم بازی روی یکی دو موقعیتی که به دست آورد توانست به گل برسد و فاصله خودش را بیشتر کند. تساوی این بازی هم به درد ما می‌خورد که متاسفانه شکست خوردیم.
رهقی افزود: در ادامه مسابقات بازی‌هایمان همه حکم فینال دارند و باید تمام تلاشمان را انجام دهیم. اگر می‌خواهیم در لیگ برتر بمانیم حق اشتباه نداریم و باید در دیدار‌های باقیمانده حداکثر امتیازات را کسب کنیم.
وی در مورد اینکه صحبت‌هایی مبنی بر 18 تیمی باقی ماندن لیگ برتر مطرح شده است عنوان کرد: امیدوارم چنین تصمیمی گرفته شود و لیگ سال آینده نیز با 18 تیم دنبال شود. شرایط بسیار سخت است و با توجه به امکاناتی که تیم‌ها دارند می‌توان لیگ را با همان 18 تیم برگزار کرد.

دیدگاه‌ها