کد خبر : 1005071 | 08 فروردين 1392 ساعت 14:56 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند:

شهرداری مدعی صعود به لیگ ازگروه ب است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: مدعی اصلی صعود به یگ برتر از گروه ب رقابت های لیگ دسته اول هستیم و در سه بازی باقیمانده با تمام توان در میدان حاضر می شویم.

فراز کمالوند در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: برای قرار گرفتن در صدر گروه، تلاش زیادی کرده وهم اکنون به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر در گروه خود مطرح هستیم.
وی اضافه کرد:شهرداری در هفته بیست و چهارم بازی سرنوشت سازی را مقابل استقلال خوزستان انجام خواهد داد و سعی خواهیم کرد با کسب سه امتیاز این بازی دست پر به تبریز بازگردیم.
کمالوند گفت: سه دیدار حساس و 9 امتیاز تعیین کننده تیم صعود کننده به لیگ برتر خواهد بود و ما دوست داریم با کسب حداکثر امتیازها به طور مستقیم در لیگ برتر فصل بعدی حاضر شویم.
وی اضافه کرد: به دنبال سه روز تعطیلی به مناسبت عید نوروز تمرینات تیم به طور جدی دنبال می شود و تیم از نظر آمادگی بدنی هم اکنون در وضعیت خوبی قرار دارد.
تیم فوتبال شهرداری تبریز که با حکم کمیته انضباطی در خصوص حاضر نشدن تیم برق مقابل این تیم و بلاتکلیف بودن این موضوع، صدر جدول را با 42 امتیاز به استقلال خوزستان داده است، شنبه هفته آینده در اهواز به مصاف این تیم صدرنشین می رود.

دیدگاه‌ها