کد خبر : 1005234 | 11 فروردين 1392 ساعت 13:35 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

رورا:سخت‌ترین کار را مقابل سلتا انجام دادیم

دستیار سرمربی بارسلونا معتقد است که شاگردانش با تساوی مقابل سلتاویگو سخت‌ترین کار را انجام داده‌اند.

رورا:سخت‌ترین کار را مقابل سلتا انجام دادیم
جوردی رورا پس از تساوی 2 بر 2 شاگردانش مقابل سلتاویگو به تمجید از گلزنی لیونل مسی پرداخت.
به گزارش فارس،ستاره 25 ساله بارسلونا با گلزنی در دیدار شب گذشته رکورد جدیدی زد و اولین بازیکن در تاریخ فوتبال اسپانیا شد که در 19 بازی متوالی لیگ و مقابل تمام تیم‌های حاضر در لالیگا موفق به گلزنی شده است.
رورا در این باره اظهار داشت: رکورد گلزنی مسی مقابل تمام حریفان در بازی‌های متوالی چیزی است که هیچ کس تاکنون نتوانسته انجام دهد و این نشان می‌دهد این کار تا چه اندازه دشوار است.
وی ادامه داد: ما برای گلزنی در نیمه اول تلاش زیادی کردیم و شاید توانایی لازم برای مهار گلزنی حریف را نداشتیم.
دستیار ویلانووا خاطرنشان کرد: کریستین تیو بازیکنی است که می‌تواند کار متفاوتی را در تیم انجام دهد. او سخت تلاش می‌کند و هنوز هم جای زیادی برای پیشرفت دارد.
رورا افزود: آبیدال اکنون بخشی از ترکیب تیم برای مسابقه است و این به آن معنا است که برای بازی کردن آماده شده است.
وی تأکید کرد: می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. در این موقع از فصل شکست هر تیمی سخت می‌شود به خصوص سلتاویگو که شرایط سختی دارد و هر بازی برای آنها حکم فینال را دارد.
دستیار سرمربی بارسلونا گفت: ما مثل همیشه تلاش کردیم 3 امتیاز را به دست آوریم. فکر می‌کنم سخت‌ترین کار را که تساوی مقابل سلتا بود، انجام دادیم. من معتقدم که ما در نیمه دوم بر بازی مسلط بودیم اما آنها با فرصت‌های کمی که داشتند، توانستند بازی را به تساوی بکشانند. فوتبال همین است و این چیزها اتفاق می‌افتد.

دیدگاه‌ها