کد خبر : 1006205 | 22 فروردين 1392 ساعت 16:55 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

الوند آبروی بزرگی برای فوتبال همدان خرید

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: در فصل 92-91 لیگ دسته اول فوتبال (جام آزادگان) در گروه «الف» الوند همدان با نتایج درخشانی که کسب کرد آبروی بزرگی برای فوتبال همدان خرید.

الوند آبروی بزرگی برای فوتبال همدان خرید
رضا طلایی‌منش درباره بازی الوند برابر ابومسلم مشهد اظهار داشت: بازی از دید بنده بازی بسیار خوبی بود و بازیکنان بازی شایسته‌ای را انجام دادند.
وی افزود: کاملاً از ابومسلم برتر بودیم و سعی کردیم یک بازی آبرومند و خوبی را انجام دهیم و در دو نیمه بازی شایسته‌ای را به نمایش بگذاریم.
به گزارش فارس، سرمربی تیم فوتبال همدان درباره نیمه اول این بازی بیان داشت: در نیمه اول خیلی زود موفق شدیم گل اول را به ثمر برسانیم اما متأسفانه اشتباه فردی بازیکنان باعث شد دقایقی بعد گل تساوی را دریافت کنیم.
وی با بیان اینکه اگر کمی هوشیارتر بودیم می‌توانستیم در این دیدار پیروز شویم ابراز کرد: در نیمه دوم موقعیت‌های بسیار زیادی را از دست دادیم این بازی طوری بود که هواداران ابومسلم نیز به شدت ما را تشویق کردند که در جای خود بسیار ستودنی است.
طلایی‌منش خاطرنشان کرد: اکبر عابدی و خسرو سامری در این دیدار همراه ما به مشهد سفر کرده بودند که این باعث انگیزه و روحیه بازیکنمان شد.
وی د‌رباره عملکرد الوند در این فصل به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: تیم ما در نخستین سال حضور خود در لیگ دسته اول عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد آبروی بزرگی برای فوتبال همدان به دست بیاورد.
سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه الوند شناسنامه فوتبال همدان در صد سال گذشته بوده است اظهار کرد: متأسفم برای کسانی که دانسته و ندانسته در این فصل به ما ضربه زدند و بنده تمام آنها را به خدا واگذار می‌کنم.
وی در پاسخ به اینکه آیا نبود شما در پنج بازی گذشته به الوند ضربه نزده است ابراز داشت: صد در صد نبود بنده در پنج بازی گذشته به الوند ضربه زده است، یک سرمربی همیشه باید در کنار نیمکت تیم خود باشد و از کنار زمین نکات خود را به بازیکنان گوشزد کند.
طلایی‌منش خاطرنشان کرد: الوند در 20 هفته دو باخت داشت اما در پنج بازی که بنده در بازی نبودم نیز دو باخت کسب کرد.
وی درباره بازی هفته آخر الوند بیان کرد: تمرینات منظم و خوبی را برای این بازی انجام داده‌ایم و برای دفاع از حیثیت فوتبال همدان در بازی آخر به میدان می‌رویم تا ثابت کنیم بی‌دلیل نبوده که نزدیک به 20 هفته، دوم جدول بوده‌ایم.
سرمربی تیم فوتبال الوند همدان در پایان گفت: می‌خواهیم در هفته پایانی و در مقابل هواداران خود بازی زیبایی را انجام دهیم و برد خود و شیرینی را به آنها تقدیم کنیم.
گفتنی است، تیم فوتبال الوند همدان در ادامه لیگ دسته اول فوتبال (جام آزادگان) در هفته بیست و پنجم در مشهد با نتیجه یک بر یک ابومسلم را متوقف کرد.

دیدگاه‌ها