کد خبر : 1006259 | 23 فروردين 1392 ساعت 13:56 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

لئوناردو:

اگر مسی را داشتیم، بارسا را 6 تایی می‌کردیم

مدیر ورزشی پاری سن ژرمن اعلام کرد اگر مهاجم آرژانتینی بارسلونا در ترکیب این تیم می‌بود، کاتالان‌ها را 6 تایی می‌کرده‌اند!

اگر مسی را داشتیم، بارسا را 6 تایی می‌کردیم
بارسلونا و پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر هم قرار گرفتند که بارسلونا در مجموع راهی مرحله بعد شد.
به گزارش فارس،دیدار برگشت که در نیوکمپ برگزار شد با تساوی یک بر یک به پایان رسید. بارسا ابتدا با گل خاویر پاستوره از حریف عقب افتاد ولی با آمدن لیونل مسی به ترکیب بارسلونا،‌ همه چیز تغییر کرد و کاتالان‌ها گل خورده را جبران کرده و به مرحله بعد راه یافتند.
لئوناردو در مورد تاثیر زیاد مسی در ترکیب بارسلونا گفت: ما بدون آنکه به بهترین تیم دنیا ببازیم از گردونه رقابت‌ها حذف شدیم. باور نکردنی ولی درست است. از این موضوع ناراحت هستیم زیرا می‌توانستیم راهی مرحله بعد شویم.
لئوناردو معتقد است هواداران بارسلونا در دیدار برگشت می‌ترسیده‌اند که تیمشان حذف شود. «تیم ما در 2 دیدار رفت و برگشت فوق العاده بود. ما تصمیم داشتیم بهتری بازی خودمان را به نمایش بگذاریم. خیلی سخت است که شما در نیوکمپ بدین شکل بازی کنید. به عقیده من بارسلونایی‌ها از اینکه ببازند واهمه داشتند. گل نخست را زدیم و شانس این را داشتیم که گل دوم را بزنیم ولی بازی کردن در نیوکمپ چیزی است که کمی عجیب است. اگر لیونل مسی در ترکیب تیم ما بود،‌ می‌توانستیم بارسلونا را 6 بر صفر شکست دهیم!»

دیدگاه‌ها