کد خبر : 1006383 | 24 فروردين 1392 ساعت 13:49 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

توضیحات چشمه‌سری درباره مصدومان پرسپولیس

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره مصدومیت علی کریمی، رضا حقیقی، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، مهرزاد معدنچی و رضا نورمحمدی توضیحاتی را ارائه داد.

توضیحات چشمه‌سری درباره مصدومان پرسپولیس
وجیه‌الله چشمه‌سری، بعد از تمرین امروز سرخ‌پوشان در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره مصدومیت بازیکنان این تیم توضیح داد. او گفت، علی کریمی همچنان باید به تمرین‌های اختصاصی ادامه دهد و امروز نیز زیر نظر آقای علیپور فیزیوتراپی انجام داد.
به گزارش ایسنا،وی درباره وضعیت سایر بازیکنان نیز توضیح داد: رضا حقیقی امروز به فیزیوتراپی و تمرین‌های اختصاصی پرداخت. ماهینی نیز دیشب ام آر آی داد و امروز باید وضعیتش را ببینیم. همچنین مهرزاد معدنچی بعد از تعطیلات به تیم اضافه می‌شود.
چشمه‌سری همچنین با بیان این که تمام بازیکنان مصدوم در تعطیلات سه روزه برنامه تمرینی و فیزیوتراپی‌شان را انجام می‌دهند، درباره مصدومیت پولادی نیز توضیح داد: پولادی هنوز از ناحیه آشیل پایش درد دارد و به دنبال دریافت کفش مخصوصی از فرانسه هستیم. باید مکاتبه‌ها با شرکت فرانسوی انجام شود و نمی‌توان نظری قطعی درباره وضعیت پولادی داد.
پزشک پرسپولیس همچنین درباره استراحت نورمحمدی در تمرین امروز و پا به توپ نشدنش افزود: نورمحمدی دو روز قبل از بازی با ذوب‌آهن از ناحیه چهار سر مشکل پیدا کرد. همچنین علائمی از کشیدگی و حتی پارگی مشاهده شده است. از پای او هم ام آر آی می‌گیریم اما چون مصدومیتش در قسمت حساسی نیست به نظر می‌رسد به زودی به تمرین‌ها بازگردد.

چشمه‌سری در پایان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه پیش‌بینی می‌کند چند بازیکن مصدوم به بازی سپاهان در فینال جام حذفی برسند، اظهار کرد: تقریبا همه مصدومان برای بازی با سپاهان آماده خواهند شد. البته مشکل پولادی کمی حادتر است و ابتدا باید کفش‌های مخصوصش از فرانسه برسد.

دیدگاه‌ها