کد خبر : 1006928 | 31 فروردين 1392 ساعت 08:09 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

صادق‌زاده: حدادی درلیست 24نفره ماهان است

سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان می‌گوید حامد حدادی در لیست 24 نفره ماهان است که به کنفدراسیون بسکتبال غرب آسیا ارسال شده و تیم دیگری نمی‌تواند از این سنتر ایرانی استفاده کند.

صادق‌زاده: حدادی درلیست 24نفره ماهان است
محسن صادق‌زاده درباره وضعیت آمادگی فولاد ماهان اصفهان برای حضور در باشگاه‌های غرب آسیا اظهار کرد: از پنجشنبه تمرین‌های تیم با حضور صمد نیکخواه بهرامی و مهدی کامرانی ادامه پیدا کرد و هم‌اکنون با 10 نفر به کارمان ادامه می‌دهیم. سامان ویسی و اصغر کاردوست دو ملی‌پوش غایب ما هستند که قرار است از دوشنبه به جمع ما اضافه شوند و با ما تمرین کنند. تمرین‌های تیم با قدرت ادامه دارد تا با بهترین آمادگی راهی عراق شویم.
به گزارش ایسنا،سرمربی تیم بسکتبال ماهان درباره مصدومیت برخی از بازیکنانش بیان کرد: جواد داوری همچنان مصدوم و تحت درمان است. این روزها با 30 تا 40 درصد از توانش تمرین می‌کند. محمد امجد نیز دیگر بازیکن آسیب دیده ماهان است که تمرین‌های سبکی دارد تا بتواند اندک اندک بهتر شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا در برنامه‌هایتان بازی تدارکاتی با پتروشیمی نیز وجود دارد، بیان کرد: ما در مسیری حرکت می‌کنیم که هر دو تیم ایرانی در آن تقویت شوند. مهم آماده بودن بسکتبال ایران است. با توجه به زمان اندکی که پیش رو است هر دو تیم برنامه‌های خاص خود را دارند. ماهان نیز در اندیشه کسب آمادگی و تمرین در چارچوب برنامه‌های دفاعی و حمله‌ای خود است حالا در هفته‌های نزدیک به رقابت‌ها شاید دیدارهای تدارکاتی نیز برگزار شود.
صادق‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا حامد حدادی را نیز مد نظر دارید گفت: با توجه به ضوابطی که در کنفدراسیون بسکتبال غرب آسیا وجود دارد هر تیمی باید لیست 24 نفره خود را اعلام می‌کرد که ماهان و پتروشیمی تنها در یک بازیکن مشترک بودند و آن صمد نیکخواه بهرامی بود. نام حامد حدادی در لیست 24 نفره ما به کنفدراسیون غرب آسیا ارسال شده و طبق قانون تیم دیگری نمی‌تواند از این بازیکن استفاده کند.
بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا از بیست و یکم تا بیست و هشتم اردیبهشت در دهوک عراق برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها