کد خبر : 1006985 | 31 فروردين 1392 ساعت 16:09 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

سهرابی:

از اتهام‌زنندگان به شهرداری تبریزشکایت می‌کنیم

مدیرعامل شهرداری تبریز کسانی را که تیمش را به تبانی متهم می‌کنند، به شکایت تهدید کرد.

از اتهام‌زنندگان به شهرداری تبریزشکایت می‌کنیم
میرمعصوم سهرابی درباره صعود شهرداری تبریز به لیگ برتر اظهار کرد: در طول فصل بازی‌های خوبی را انجام دادیم و خوشبختانه در مقام نخست ایستادیم. حتما می‌دانید اگر تیمی به دسته پایین‌تر سقوط کند و نتواند سال بعد به لیگ برتر بیاید، معمولا پنج، شش سال می‌گذرد تا مجددا صعود کند. با این حال ما همت زیادی داشتیم و با آسیب‌شناسی مناسب و تلفیق نیروی جوان و باتجربه به لیگ برتر آمدیم. سه سهمیه شدن تبریز در لیگ برتر هدیه‌ای بود که می‌توانستیم به مردم تبریز بدهیم و دادیم.
به گزارش ایسنا،او درباره اتهامات مربوط به تبانی تیمش گفت: این‌ها شیطنت است. چشم موفقیت تیم‌های تبریزی را ندارند و با این حرف‌ها می‌خواهند موفقیت ما را زیر سوال ببرند. مردم تبریز هوشیار و متوجه این مسایل هستند. تیم خوب و باسابقه شهرداری نیازی به تبانی ندارد. داور در بازی با شهدای شلمچه یک پنالتی اشتباه برای ما گرفت ولی شیث با علم به نظر اشتباه داور توپ را به اوت زد. در تیم خود به دنبال این مسایل نیستیم و این صحبت‌ها اگر مستند نباشد، حتما از طرف ما پیگیری می‌شود.
مدیرعامل شهرداری تبریز درباره برنامه تیمش برای فصل بعد اظهار داشت: هیات‌مدیره باید تصمیم بگیرد. تبریز 15 سال قبل هم سه نماینده داشت و البته اعتقاد دارم که تبریز قابلیت‌ داشتن سه نماینده در لیگ برتر را هم دارد. پیشرفت فوتبال تبریز پیشرفت فوتبال ایران است. سال‌ها پیش استخوان تیم ملی را دایی، خطیبی، باقری و خیلی دیگر از آذری‌زبان‌ها تشکیل می‌دادند. اگر ما قوی باشیم، ایران قوی خواهد بود.
او درباره وضعیت فراز کمالوند هم گفت: اگر کمالوند دوست داشته باشد، بماند در کنار او هستیم و چیزی هم درباره منشوری بودن او نشنیده‌ایم.
سهرابی در پایان درباره ورزشگاه‌های تبریز و شرایط میزبانی شهرداری گفت: تبریز به لحاظ سخت‌افزاری وضعیت مناسبی دارد. ورزشگاه تختی در حال آماده‌سازی بوده و گسترش فولاد هم صاحب ورزشگاه است. خود ما هم طبق موازین AFC در حال ساخت ورزشگاه هستیم تا در نیم‌فصل دوم از آن استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها