کد خبر : 1008075 | 11 اردیبهشت 1392 ساعت 11:46 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

یزدی: فساد در لیگ یک، سال‌هاست وجود دارد

سرمربی ملی حفاری اهواز گفت: فساد در لیگ یک سال‌هاست وجود دارد و به بازیکن تیم ما نیز پیشنهاد داده شد.

یزدی: فساد در لیگ یک، سال‌هاست وجود دارد
داریوش یزدی در مورد اتفاقات و حواشی اخیر لیگ یک، گفت: این مسائل تازگی ندارد. 7 سال پیش که به عنوان مربی وارد لیگ دسته اول شدم با چنین معضلاتی روبرو شده و بارها این مسائل را عنوان کردم.
به گزارش فارس ، وی افزود: خوشبختانه امسال با حرکت خوبی که برنامه 90 انجام داد بسیاری از اهالی لیگ یک شهامت به خرج دادند و در مورد تبانی‌های صورت گرفته صحبت کردند. چند سال قبل برخی با تهدید‌ها اجازه نمی‌دادند این کارها رسانه‌ای شود اما خوشبختانه امسال خیلی از چیز‌ها برملا شد. البته 10 درصد و شاید کمتر از آن افراد فوتبالی ناپاک هستند و اکثریت اهالی فوتبال انسان‌های شریفی هستند. متاسفانه این اندک افراد با کارهای ناپسند خود آنها را نیز تحت‌الشعاع قرار می‌دهند.
یزدی در مورد اینکه آیا امسال آنها نیز با چنین مسائلی روبرو شدند گفت: آن چیزی که برایش مدرک داشته باشیم نه اما با بن‌محسن یکی از بازیکنان تیم‌مان قبل از دیدار مقابل پاس همدان فردی ناشناس تماس گرفت و با ارائه پیشنهاداتی درخواست کرد او فردا بازی قدرتمندی را انجام ندهد. مطمئن هستم آن تماس از طرف پاس همدان نبوده و فردی برای رد گم کردن و اینکه ما مقابل پاس بازی محکمی انجام دهیم این اقدام را انجام داده است اما همین کار باعث شد تمرکز تیم ما مدتی بر هم بخورد و نتوانیم با آرامش به کارمان ادامه دهیم.
سرمربی ملی حفاری اهواز در مورد اینکه چه راهکاری برای مقابله با این قبیل اتفاقات باید به کار گرفته شود اظهار داشت: تنها افرادی که چنین کاری انجام می‌دهند گناهکار نیستند مسئولینی که اعلام می‌کنند ف، ج، ک و م مشکل دارند و آنها را از لیگ برتر خارج کرده و به لیگ دسته اول می‌فرستند در این بین تقصیر دارند. مسئولین هم مقصر هستند. با برخی تصمیمات افراد را برای کارهای اشتباه خود با شهامت کردند. اگر فسادی وجود دارد باید در همه جا ریشه‌کن شود نه اینکه در لیگ یک حضور برخی افراد مشکل نداشته باشد اما در لیگ برتر نباید چنین افرادی حاضر باشند. در این اتفاقات خیلی از افراد گناهکار هستند.

دیدگاه‌ها