کد خبر : 1008294 | 14 اردیبهشت 1392 ساعت 10:18 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

داوری: برای قهرمانی راهی دهوک می‌شویم

کاپیتان و ملی‌پوش تیم بسکتبال ماهان اصفهان می‌گوید این تیم که تقریبا استخوان‌بندی تیم ملی ایران را دارد برای قهرمانی در غرب آسیا راهی دهوک می‌شود.

داوری: برای قهرمانی راهی دهوک می‌شویم
جواد داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره وضعیت ماهان اصفهان برای حضور در باشگاه‌های غرب آسیا، اظهار کرد: خدا را شکر تمرین‌های خوبی داریم و شرایط بازیکنان مناسب است. با توجه به اینکه بازیکن خارجی نگرفته‌ایم و صمد و مهدی به ما اضافه شده‌اند به هماهنگی مناسبی نیز رسیده‌ایم. طبیعتا ارتباط پیدا کردن با بازیکن ایرانی ساده‌تر است و همین موضوع به ماهان کمک می‌کند تا با آمادگی مناسبی راهی باشگاه‌های غرب آسیا شود. ضعف ماهان هم بیشتر در پست سه بود که حالا با آمدن "صمد" این جای خالی پر شده است.
کاپیتان ماهان اصفهان با اشاره به شاکله این تیم ادامه داد: ماهان تقریبا استخوان‌بندی تیم ملی را دارد . تنها تفاوت این است که ایران در عرصه بین‌المللی از حامد حدادی استفاده می‌کند و حالا ما اصغر کار‌دوست را داریم. "اصغر" در پست پنج انگیزه زیادی دارد ، اما باید برابر سنترهای خارجی توانایی‌هایش را نشان دهد. او از نظر فیزیکی حریف ندارد، اما باید از نظر فنی دقت کند، چرا که رقبای قدرتمندی دارد. در هر حال پست پنج در بسکتبال بسیار کلیدی است. امیدوارم او و "جابر" مکمل‌های خوبی باشند و در غرب آسیا نمایش قابل قبولی داشته باشند.
گارد راس ملی‌پوش ماهان درباره حریفان این تیم به ایسنا گفت: ابتدا باید بگویم امیدوارم فینالی ایرانی داشته باشیم. رقابت ما نیز با تیم‌های لبنانی است. ساجس و شانفیل تیم‌های خوبی هستند. البته تنها چند مهره آنها را می‌شناسم و فکر می‌کنم شانفیل قوی‌تر است. پتروشیمی نیز تغییرات زیادی داشته است. به نظر من از نظر مهره‌ای با تجربه تر هستیم، اما یک دستی پتروشیمی فعلا بیشتر است. اما آنها نیز در این مدت باید با خارجی‌هایشان هماهنگ شوند.
داوری در پاسخ به این سوال که آیا حضور ملی‌پوشان متعدد در تیم شما حس رقابتی ایجاد نکرده است؟ گفت: بله. جو تیم همانند تیم ملی است و بازیکنان انگیزه رقابت دارند، اما این موضوع جنبه مثبت دارد. ما حضور آقای ارمغانی که از مربیان خوب است را نیز به فال نیک می‌گیریم و برای قهرمانی در غرب آسیا راهی دهوک می‌شویم .
چهاردهمین دوره باشگاه‌های غرب آسیا بیست و یکم تا بیست و هشتم اردیبهشت در "دهوک" عراق برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها