کد خبر : 1008375 | 14 اردیبهشت 1392 ساعت 20:34 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

کرمانی مقدم: در عمرم این قدر حرص نخوردم

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تعطیلی‌های چند روز اخیر با اینکه برای تیم‌های دیگر لیگ مشکل‌ساز بوده برای ما بد نبود چرا که تیم به یک سفر زیارتی رفت و از نظر روحی بازیکنان بهتر شدند.

کرمانی مقدم: در عمرم این قدر حرص نخوردم
مرتضی کرمانی مقدم در نشست خبری پییش از بازی تیم‌های ذوب آهن و نفت آبادان اظهار کرد: فرهاد کاظمی بر اساس بازی‌هایی که نفت در مقابل تیم‌های مختلف انجام داده این تیم را آنالیز کرد و تمرین‌ها را بر اساس آنالیزهای خود به اجرا درآورد تا فردا تیم ما با تمام قوا در مقابل نفت قرار گیرد.
به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه برخی از مهاجمان تیم ذوب آهن از تیم‌های بزرگ لیگ برتری پیشنهاد دارند، آیا این در روند کار آن‌ها تاثیر داشته، پاسخ داد: این موضوع مربوط به یکی دو روز گذشته نبوده و از مدت‌ها پیش برای بازیکنان تیم ما آغاز شده و این هیچ گونه حرفه‌ای‌گری را نشان نمی‌دهد و مطمئن باشید که این پیشنهادات بر روی بازیکنان ما تاثیر داشته است.
مربی تیم ذوب آهن ادامه داد: درست است که پیشنهادات به بازیکنان ما کم بوده اما کلا پیشنهاد دادن از میانه بازی‌های لیگ برتر توسط تیم‌های بزرگ کاری بسیار غیر حرفه‌ای است و این مطمئنا نه تنها بازیکنان تیم ما که بازیکنان تیم‌های دیگر را هم دچار مشکل می‌کند.
کرمانی مقدم در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا نحوه بسته شدن تیم در ابتدای فصل جایگاه فعلی ذوب آهن را رقم زده است، بیان کرد: از اول فصل می‌خواستم صحبت‌هایی را انجام دهم که چطور تیم بسته شد و اصلا چه برنامه‌هایی داشتند که ذوب آهن را مغلوب کنند. اما بعدا فرهاد کاظمی به من اجازه نداد که چنین صحبت‌هایی را مطرح کنم. اما من به شما قول می‌دهم که این تیم ماندنی است و ما تلاش می‌کنیم که حقی که از ما خورده‌اند را پس بگیریم. چرا که باشگاه ذوب آهن باشگاهی است که نایب قهرمان آسیاست و چندین دوره نایب قهرمان و سوم لیگ برتر ایران بوده است.
وی با بیان اینکه در طول عمر فوتبالی‌اش چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی هیچ گاه اینقدر حرص نخورده‌ است،‌ ادامه داد: من و فرهاد کاظمی مشکلات مالی و بیرون زمین را که همه تیم‌ها با آن دست به گریبانند برطرف کردیم اما کاظمی واقعا دست تنها نمی‌تواند همه این مشکلات را جمع کند و امروز هم که ایستاده بدانید که کوهی از مشکلات بر روی دوشش است.
او گفت: نه من و نه شما رسانه‌ها تاکنون از فرهاد کاظمی نشنیده‌اید که بگوید تیم را بد بسته‌اند و یا بازیکنان خوبی نگرفته‌اند. خودش ایستاده همه مشکلات را برطرف می‌کند چرا که می‌خواهد طبق قولی که داده ذوب آهن را در لیگ نگه دارد.
کرمانی مقدم در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید با پایان یافتن لیگ دوباره صحبت‌های پاکی و ناپاکی فوتبال نقل محافل شده آیا شما به این جملات اعتقادی دارید، پاسخ داد: مگر فوتبال ایران پاک است و اصلا غیر ممکن است که فوتبال پاک وجود داشته باشد. مطمئن باشید در فوتبال ما ناپاکی بیداد می‌کند و با صحبت من و چند نفر دیگر چیزی عوض نمی‌شود. بزرگ‌تر از من این صحبت‌ها را کردند و صدایشان به جایی نرسید. من نیز بهتر است سکوت کنم.
مربی تیم ذوب آهن در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا فرهاد کاظمی سال آینده در ذوب آهن می‌ماند یا خیر؟ پاسخ داد: کاظمی به شدت اصفهان را دوست دارد و در ذوب آهن نیز با این شرایط با عشق کار می‌کند و تمام زحمت خود را می‌کشد و مطمئن باشید اگر به توافق برسد از سوی او ماندن در ذوب آهن مشکلی ندارد.
وی خاطرنشان کرد: فردا تنها محروم ما محمد برجلو به دلیل سه اخطاره بودن است.
سرمربی نفت آبادان، به دلیل تاخیر پروازش نتوانست در این نشست خبری حضور یابد.

دیدگاه‌ها